Teardrop Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Har tittet litt på finn.no og solfaktor.no. Kan du tipse meg om bedre nettsider? Vi er usikre på hvor vi vil reise.. Ikke tyrkia! Kreta, usa eller vietnam kanskje?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Det kommer jo veldig ann på hva slags ferie jeg skal på. Skal jeg til "syden" bestiller jeg pakkereise via ving.no, startour.no el. De aller fleste turene jeg drar på bestiller jeg flybilletter og hotell hver for seg. Bruker ofte søkemotorer som Finn.no, Momondo.no og expedia.no for å finne frem til passende flyavganger og dobbeltsjekker deretter priser på flyselskapets egne sider før jeg bestiller. Ender ofte opp med å bestille billettene direkte hos flyselskapene. Hotell leies på samme måte. Sjekker store søkemotorer (hotels.com, booking.com, Momondo osv) for å finne alternativer. Når jeg finner aktuelle hoteller pleier jeg å søke på dem direkte på Google for å sjekke tilbakemeldinger på tripadvisor, samt hvor det er billigst å bestille. Av og til bestiller jeg direkte hos hotellet, mens andre ganger via bookingsidene. Et fysisk reisebyrå har jeg ikke brukt på mange år. Anonymkode: d6bee...742 3
fresia Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 bruker som regel Ving om det er snakk om "sydentur". ellers er jeg veldig fornøyd med Expedia :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå