AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg trenger en budsjettvennlig og god håndmikser. Jeg har tenkt litt på å kjøpe stavmikser og men hva kan det brukes til? Vet dere hvor jeg kan kjøpe en billig og bra stavmikser. Tenker på ca 400 kr. Håndmikser for ca 300 kr. Anonymkode: e5816...a3c
Vulpes Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Jeg bruker stavmikseren min ganske mye, har denne fra Philips. Bruker den til å jevne supper, lage hummus, lage tahini eller mandelsmør, lage små porsjoner smoothie, lage pizzasaus, banan-iskrem m.m. Har også en blender, men liker stavmikseren bedre. Langt mer anvendelig, spesielt om man har det tilbehøret jeg har. Blenderen klarer jo mer eller mindre bare smoothie-aktige konsistenser.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Anbefaler deg å gå til Kitchen og se på mixeren til Bodum. Tror den kostet 300 kr. Den er ganske god effekt på. Jeg har slitt ut noen billige mixmastere før jeg kjøpte en bodum. Stavmixer trenger du vel egentlig ikke før du savner den? Anonymkode: cae55...fd4
Gjest Northernlight Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Pisker krem på null komma niks. Og lur til guacamole.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 10 timer siden, Tonje! skrev: Jeg bruker stavmikseren min ganske mye, har denne fra Philips. Bruker den til å jevne supper, lage hummus, lage tahini eller mandelsmør, lage små porsjoner smoothie, lage pizzasaus, banan-iskrem m.m. Har også en blender, men liker stavmikseren bedre. Langt mer anvendelig, spesielt om man har det tilbehøret jeg har. Blenderen klarer jo mer eller mindre bare smoothie-aktige konsistenser. Takk for svar. Jeg eier en Wilfa blender https://www.wilfa.no/produkter/kjokken/blender-kjokken/knus-s/ som jeg er meget fornøyd med, så da tror jeg at jeg legger stavmikser på vent. Siden stavmikseren fra Philips var ganske dyr. Jeg vurderte å kjøpe den fra Bodum, men da dropper jeg Bodum-ideen, og får titte litt på Philips 😊 Anonymkode: e5816...a3c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler deg å gå til Kitchen og se på mixeren til Bodum. Tror den kostet 300 kr. Den er ganske god effekt på. Jeg har slitt ut noen billige mixmastere før jeg kjøpte en bodum. Stavmixer trenger du vel egentlig ikke før du savner den? Anonymkode: cae55...fd4 Hei, takk for svar. Flott, da kjøper jeg Bodum håndmikser fra Kitchn 😀 Jeg har vært der og vurdert både Bodum håndmikser og Bodum stavmikser, men jeg visste ikke om de var gode eller ei.. Så tenkte jeg skulle høre med dere først 😊 Men da kjøper jeg Bodum håndmikser 😃 Anonymkode: e5816...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå