AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 I helgen så gikk jeg og venninna mi ut for å spise en god middag, før vi flyttet oss til en brun pub for å ta noen øl. Siden det fremdeles var tidlig på kvelden, var det lite folk. Vi valgte å sette oss i et annet rom der det var ingen folk, og mange bord og sitteplasser. Ca. ti minutter etter at vi har satt oss ned, så kommer det to eldre menn inn i rommet. De for øye på oss, og går bestemt mot bordet vårt og setter seg ned. Ingen av dem sier ett ord, men bare stirrer. Jeg og venninna mi blir litt satt ut, og fortsetter å prate med hverandre som normalt. Innimellom begynte de to mennene å prate seg imellom, før de sluttet og stirret videre. Tok ca. 20 min før de reiste seg og gikk uten å si ett ord. Nå har jeg ikke noen problemer med å møte og snakke med andre folk ute, men de mer hyggelige opplevelsene jeg har hatt er at folk gjerne kommer bort, presenterer seg selv og de dem er med før de spør om de får lov å sette seg ned sammen med oss. Det er koselig. Er det bare en håpløs måte å prøve å få kontakt på, eller er det en "hersketeknikk"? Synes det er direkte uhøflig å bare sette seg ned ved siden av noen når alt annet i rommet er ledig, uten å gjøre noen form for kontakt først. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 5172f...03a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har vært plaget av eldre menn som tok kontakt fra jeg var ung og tildels enda gjør det da jeg ser litt nonneaktig og uskyldig ut. Må nevne at jeg ikke har erfaringer med menn og heller ikke har datet eller vært på utesteder. så vet ikke om det er det som er årsaken til at de er så innpåslitne. Som om de kan gjette at jeg er en kvinne som ikke har hatt en mann før og tror at de kan gjøre et kupp.. Har bl.a vært plaget av en 20 år eldre ekkel mannlig nabo som kom med frekke forslag og oppførte seg seksuelt krenkende ved en anledning fordi han visste jeg er jomfru. Han hadde snust rundt og forhørt seg om meg fra andre så han visste overaskende mye om meg. En gang sto han og så inn til meg gjennom vinduet. Det hele endte med at jeg ble så redd at jeg måtte flytte. Heller det enn å leve vegg i vegg i frykt for en nifs nabo som sliter psykisk.Anonymkode: d6221...ab1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Skal nevne at denne mannen var mye oppe om natten og bråkte og romestrerte en del . Så jeg leverte inn en skriftlig klage på ham til styret. uten at det hjalp for det var desv lite de kunne gjøre annet enn å gi ham en advarsel. Jeg gav ham også i tillegg tydelig beskjed om at jeg ikke var interessert i ham på noen som helst måte og at jeg bare hadde hilst på ham og snakket med ham av høflighets grunner. Han ble veldig sur men det hjalp bare for en stund så begynte ham på nytt å vise interesse. Tror nok at han trodde om seg selv at han var en ung og kjekk kar som så 30 år yngere ut enn han var. Han var nærmere 60. Det bare viser at noen eldre menn mangler totalt selvinnsikt og skjønner ikke hvor grensene går eller er ute av istand til å vise hensyn og være høflige. Jeg er så glad jeg kom meg bort fra denne merkelige fyren og slipper å ha ham som nabo. Anonymkode: d6221...ab1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå