AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 hei, jeg føler jeg ikke har noen venner. dvs jeg er i en vennegjeng, om jeg er sammen med ca 2 ganger i uken. men de er ikke like travel som meg, så derfor henger de oftere sammen, Noen uker er de sammen hver dag. Jeg blir ikke alltid invitert, bare noen ganger. I tillegg har jeg lagt merke til at jeg ikke er på noen av bildene de legger ut på insta og face, mens de legger ut mange (MANGE!) bilder av hverandre.Er dette et tegn/hint på at jeg bør trekke meg unna, at de kanskje ikke vil ha meg med i gjengen? Problemet mitt er jo atjeg ikke har noen andre venner enn de... Skjønner ikke hva jeg gjør feil sosialt,... Anonymkode: 05452...b7e
Tomoya Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Behandler de deg som søppel, så er de dessverre ikke vært bryet.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 2 minutter siden, Tomoya skrev: Behandler de deg som søppel, så er de dessverre ikke vært bryet. "dessverre" koser jeg meg veldig sammen med de, og jeg syns det virker som de er glad i meg og.. bare at de ikke alltid inviterer meg og ikke legger ut bilder av meg. kanskje de virker mer glad i meg enn de egentlig er Anonymkode: 05452...b7e
Testosteron Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "dessverre" koser jeg meg veldig sammen med de, og jeg syns det virker som de er glad i meg og.. bare at de ikke alltid inviterer meg og ikke legger ut bilder av meg. kanskje de virker mer glad i meg enn de egentlig er Anonymkode: 05452...b7e Jeg ville ikke ha tenkt så mye på om de liker deg like godt som du liker dem. Jeg ville heller ha vært glad for å ha dem som venner, og så får du gjøre det beste ut av det
Tamina82 Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Du sier du er mer opptatt enn de er, så kanskje det er grunnen til at du ikke blir invitert like mye med, de tror kanskje du ikke har mulighet. Eller at det alltid er de som må ta kontakt med deg og de dermed ikke tror du er så gira på å treffe de? Du kan jo ringe selv og høre om de skal være med å finne på noe. Om de ikke likte deg hadde du ikke blitt inviter med i det hele tatt. At de deler bilder av hverandre kommet kanskje av at de møtes oftere og muligens dermed også er nærere venner. Men høres jo ut som om de vil ha deg med og du koser deg med dem. Ingen grunn for å trekke seg unna. Men ønsket du et like nært forhold som de har må du kanskje prøve å prioritere de oftere om det er mulig?
Charlotte1234 Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 3 minutter siden, Tamina82 skrev: Du sier du er mer opptatt enn de er, så kanskje det er grunnen til at du ikke blir invitert like mye med, de tror kanskje du ikke har mulighet. Eller at det alltid er de som må ta kontakt med deg og de dermed ikke tror du er så gira på å treffe de? Du kan jo ringe selv og høre om de skal være med å finne på noe. Om de ikke likte deg hadde du ikke blitt inviter med i det hele tatt. At de deler bilder av hverandre kommet kanskje av at de møtes oftere og muligens dermed også er nærere venner. Men høres jo ut som om de vil ha deg med og du koser deg med dem. Ingen grunn for å trekke seg unna. Men ønsket du et like nært forhold som de har må du kanskje prøve å prioritere de oftere om det er mulig? ja, jeg inviterer de ofte også. jeg har kjempelyst til å være med de, men skjønner de kanskje tror jegikke har det. jeg har barn, det har ikke de. dermed harjeg ikke mulighet til å være med hele tiden, men jeg vil jo selvøflgelig beholde de somvenner takk for godt svar
Tamina82 Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 1 minutt siden, Charlotte1234 skrev: ja, jeg inviterer de ofte også. jeg har kjempelyst til å være med de, men skjønner de kanskje tror jegikke har det. jeg har barn, det har ikke de. dermed harjeg ikke mulighet til å være med hele tiden, men jeg vil jo selvøflgelig beholde de somvenner takk for godt svar Ah. Ja barn forandrer fort på ting 😕 I alle fall om man er den eneste som har barn eller ikke har. Ja da er det sikkert det som er grunnen, de vet du ikke har mulighet like ofte som før og da blir det fort sånn. Bare fortsett å prioriter dem når du kan ☺️ I perioder blir det andre som faller litt fra pga. barn eller annet, men viktig å prøve å holde kontakten. Når barnet/barns blir større kan man jo lettere delta mer igjen ☺️ Jeg elsker barna mine, men savner også litt det sosiale. Så ser frem til at de skal bli litt større så jeg kan prioritere venner og meg selv litt mer ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå