Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dra til Island for å finne en mann. De er kjekke og setter sikkert pris på damer det ikke er risiko for å være i slekt med 😄

Anonymkode: 1a929...ba0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest *Micki*
Skrevet

Haha! Dette må være en av de beste ideene presentert her på singelforumet tror jeg? 😄

AnonymBruker
Skrevet

LOL, her er enda et eksempel på at norske kvinner er veldig utseende fikserte og går etter utelukkende utseende.

Anonymkode: 0ea47...c0b

Skrevet

Jeg begynte å vurdere det etter kampen i går... De er jo kjekke og skikkelige "mannemenn" :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

LOL, her er enda et eksempel på at norske kvinner er veldig utseende fikserte og går etter utelukkende utseende.

Hvis du har fått inntrykket av det er det val bare å skaffe seg en kone av en annen nasjonalitet? Trenger ikke å syte på fora

Anonymkode: 386e9...dff

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har fått inntrykket av det er det val bare å skaffe seg en kone av en annen nasjonalitet? Trenger ikke å syte på fora

Trenger vel ikke gå lenger enn sitatet under. Med en gang en kvinne ser noe nytt og spennende så hopper hun over. :)

4 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg begynte å vurdere det etter kampen i går... De er jo kjekke og skikkelige "mannemenn" :D

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger vel ikke gå lenger enn sitatet under. Med en gang en kvinne ser noe nytt og spennende så hopper hun over. :)

I så fall er det jo enkelt :) Enten slutte å generalisere kvinner eller starte å jakte på kvinner mer internasjonalt. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

stakkars, har du blitt avvist av mange i det siste? Siden du har et behov for å sutre og generalisere kvinner på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Islandske menn er faktisk kjempetrivelige. Jeg var selv sammen med en i mange år.

Anonymkode: f5e94...953

AnonymBruker
Skrevet

Ekte mannemenn <3 

Anonymkode: 5ef14...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...