Gå til innhold

Hva skrivere dere om?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere sender meldinger med noen dere har noe på gang med, skrivere dere om sex? 

Frister hverandre? Er litt drøy? 

Anonymkode: 67d61...2b0

Videoannonse
Annonse
Gjest *Micki*
Skrevet

Nei.. snakker faktisk aldri om sex. Men er for det meste fjas.

Gjest Sitronvann
Skrevet

Alt mulig. Seriøst og tull. En eks hadde det med å alltid hinte til sex i mld sine. Tror ikke han evnet å virkelig snakke om noe seriøst. Glad jeg dumpa han. Er mange år siden nå. Og nå er jeg ute av trening.

AnonymBruker
Skrevet

Kuk

Anonymkode: 2090e...4b4

AnonymBruker
Skrevet

Skriver om de samme tingene jeg ville snakket om dersom jeg møtte personen ansikt til ansikt.Skriver aldri om sex.Det går oftest i tema som musikk,hobbyer,reiser,jobb/utdanning og kanskje noen litt mer seriøse spørsmål innimellom:f.eks.hva slags forhold de ser etter,framtidsplaner,om de er religiøse osv..Dette er mest for min egen del.Hvis de har et syn som er grunnleggende ulikt mitt eget gidder jeg ikke treffe dem.

Anonymkode: fb9bc...edd

AnonymBruker
Skrevet

Skriver om sex om jeg skal pirre han. Da gjerne om noe vi har gjort sammen. Vekke tilbake litt minner. Skriver ikke slike meldinger med noen random dude. 

Ellers skriver man om alt mulig man har lyst å snakke om. 

Anonymkode: 0888e...d8d

Skrevet

Skriver ikke om sex, mest hva som har skjedd i det siste og når vi skal møtes neste gang. Skal vi ta opp sex tar vi det face to face. Synes han virker mer seriøst enn de som snakker mye sex, men det er andre ting som får meg til å tvile denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...