AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Hei! Har lyst til å freshe opp badet mitt litt, og har derfor tenkt å bytte ut skapdører med nye skuffer, men finner ikke dette noen steder? Ønsker altså bare å bytte ut "innmaten" og skru ned skapdørene og montere inn to nye skapskuffer noe ala slike skuffer, bare uten servant: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S59903078/ Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånt? Anonymkode: a9aff...5af
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Du må dit baderomsinredningen du har er kjøpt. Dette er millimeterspresisijon nåde i bredde, høyden og dybden. Anonymkode: 104ef...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må dit baderomsinredningen du har er kjøpt. Dette er millimeterspresisijon nåde i bredde, høyden og dybden. Anonymkode: 104ef...4a6 Oi, badet er en del år gammelt og jeg aner ikke hvor baderoms innredningen er kjøpt. Det er mange år siden jeg kjøpte leiligheten. Men det er altså kun der jeg får byttet ut skapdørene? Tenke egentlig å legge ut annonse på mitt anbud så de kan ta mål og montere osv, men jeg vil gjerne ha det klart hvor jeg eventuelt kan kjøpe det før jeg setter i gang prosjektet. Anonymkode: a9aff...5af
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Det skal passe inn under vasken og. Tvilsomt om du klarer å få tak i noe som passer. Du får gå inni skapet med hodet og en lommelykt og se om der står noe merkenavn på vasken el. Anonymkode: 104ef...4a6
Fixer'n Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 (endret) Ta mål av innsiden, høyde x bredde x lengde og sjekk med IKEA. Både kjøkken og baderomsskuffer finnes kanskje i riktig str. Gå til infodisken og be om hjelp. Jeg har laget seksjon i stua som går fra gulv til tak og vegg til vegg (hater å tørke støv) , brukte ikeakjøkken fordi de har masse ulike str på skuffer og skaper så jeg fikk målene til å passe perfekt. Ingen som tror meg når jeg forteller hva seksjonene er laget av😊 Endret 30. juni 2016 av Fixer'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå