AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 En kollega lurte på om det var noe mellom meg og en annen på jobb. Hun snakker om det til andre på arbeidsplassen. Jeg er ikke utro, så egentlig er det bare teit. Merker likevel at det plager meg. Hun har ikke noe med å spre rykter som skader med integritet! Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: 35f39...8a3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Ts her. Jeg har ikke snakket med henne om det og hun vet ikke at jeg har hørt det hun har sagt. Har bare lyst til å gå bort til henne å be henne holde kjeft. Anonymkode: 35f39...8a3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Spør henne om hvorfor hun ikke kommer til deg når hun lurer på om du er utro. Så får hun svare for seg, da. Anonymkode: 86287...fce 1
Gjest summesumbi Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Hadde vært direkte med henne. Si at du vil ha et par ord med henne, hvor du forteller at det blir snakket om deg på jobben og at du nå vil avklare spekulasjoner og prat en gang for alle. Dersom hun eller andre tror at du har et godt øye til en kollega, så det er kun på et vennskapelig/kollegialt plan og det er utrivelig for deg å måtte forsvare dette, dessuten så har du kjæreste/samboer. Hvis det ikke stopper henne, så må du muligens ta tilbake med samme mynt og si at hun har prøvd seg på deg eller noe,hehe. Neida, men det hadde vært passende. Men jeg tenker at hun gjør dette fordi hun enten liker kollegaen selv, eller er misunnelig på deg. Ganske trist å bruke utroskapsrykter som underholdning for seg selv og kollegaene dine.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 7 timer siden, Sitronvann skrev: Anmeld henne. Tipper hun slutter da. anmelde noe sånt? Anonymkode: b0054...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå