AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Hva liker dere slankere å fylle vommen med/snackse på for å unngå kalorier? Anonymkode: 30701...54e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Riskaker, vann, sukkerfri saft, knaskegulrøtter, sukkererter, cherrytomater. Anonymkode: c4ba7...61d
Gjest Ajax Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Riskaker og vann. Kikerter Pepsi Max Tomater Gulrøtter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Jeg synes riskaker er grusomt! Hvordan greier dere å spise det? Jeg har spist mye vannmelon og nektariner faktisk og det har funket for meg så langt men har ikke sjekket kalorier på det. Vet at man egentlig ikke skal spise frukt under slanking men spiser kanskje litt lite ellers pga dårlig matlyst uansett. Anonymkode: 30701...54e
Gjest Ajax Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes riskaker er grusomt! Hvordan greier dere å spise det? Jeg har spist mye vannmelon og nektariner faktisk og det har funket for meg så langt men har ikke sjekket kalorier på det. Vet at man egentlig ikke skal spise frukt under slanking men spiser kanskje litt lite ellers pga dårlig matlyst uansett. Anonymkode: 30701...54e Jeg pleier vanligvis å åpne en pakke. Så bestemmer jeg meg for hvor mange jeg skal spise, og registrerer det i MyFitnessPal. Så åpner jeg munnen min og putter en del av riskaka inn i munnen, tygger, og svelger. Gjenta steg 3 helt til det ikke er mer riskake igjen. Let the clean carbs take you away.... En nektarin er 45-50 kcal En riskake er 30-35 kcal Ett glass økologisk peanøttsmør er 2100kcal Endret 28. juni 2016 av Cyrus
Gjest snusmumriken_ Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg pleier vanligvis å åpne en pakke. Så bestemmer jeg meg for hvor mange jeg skal spise, og registrerer det i MyFitnessPal. Så åpner jeg munnen min og putter en del av riskaka inn i munnen, tygger, og svelger. Gjenta steg 3 helt til det ikke er mer riskake igjen. Let the clean carbs take you away....
herremann Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 ovnsbakte kikerterhttp://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/krydrede-stekte-kikerter/ 1
Gjest Ajax Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, herremann skrev: ovnsbakte kikerterhttp://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/krydrede-stekte-kikerter/ Det er dritdigg!!! Anbefaler denne. Bare pass på å riste de lenge nok, hvis ikke blir de tilnærmet umulige å tygge.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Sommerkål er min knaskemat. Anonymkode: 784f5...c48
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Frukt er greit det i moderate mengder. Spiser alltid frukt som kveldskos og ofte banan før trening. Nå går det mye pakistansk mango og jordbær. Ellers er Piel de Sapo en favoritt og spiser appelsin, pære, ananas og druer. Epler er kjedelige. 😛 Legger inn i kaloriregnskapet og med planlagt frukt som snack på kvelden får jeg ikke lyst på verre ting. Anonymkode: a0a7f...a1f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #11 Skrevet 28. juni 2016 Pepsi Max. Grønnsakssuppe - lager selv med kylling/grønnsaksbuljong og en masse grønnsaker, urter og krydder. Det metter som bare det, har LITE kalorier, smaker godt og er kjempesunt. Om sommeren dytter jeg i meg kilovis av melon. Anonymkode: 57fb8...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå