Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dere slankere å fylle vommen med/snackse på for å unngå kalorier?

Anonymkode: 30701...54e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Riskaker, vann, sukkerfri saft, knaskegulrøtter, sukkererter, cherrytomater. 

Anonymkode: c4ba7...61d

Skrevet

Riskaker og vann.

Kikerter

Pepsi Max 

Tomater

Gulrøtter 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes riskaker er grusomt! Hvordan greier dere å spise det? Jeg har spist mye vannmelon og nektariner faktisk og det har funket for meg så langt men har ikke sjekket kalorier på det. Vet at man egentlig ikke skal spise frukt under slanking men spiser kanskje litt lite ellers pga dårlig matlyst uansett. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes riskaker er grusomt! Hvordan greier dere å spise det? Jeg har spist mye vannmelon og nektariner faktisk og det har funket for meg så langt men har ikke sjekket kalorier på det. Vet at man egentlig ikke skal spise frukt under slanking men spiser kanskje litt lite ellers pga dårlig matlyst uansett. 

Jeg pleier vanligvis å åpne en pakke.

Så bestemmer jeg meg for hvor mange jeg skal spise, og registrerer det i MyFitnessPal.

Så åpner jeg munnen min og putter en del av riskaka inn i munnen, tygger, og svelger.

Gjenta steg 3 helt til det ikke er mer riskake igjen.

Let the clean carbs take you away....

En nektarin er 45-50 kcal

En riskake er 30-35 kcal

Ett glass økologisk peanøttsmør er 2100kcal

Endret av Cyrus
Gjest snusmumriken_
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg pleier vanligvis å åpne en pakke.

Så bestemmer jeg meg for hvor mange jeg skal spise, og registrerer det i MyFitnessPal.

Så åpner jeg munnen min og putter en del av riskaka inn i munnen, tygger, og svelger.

Gjenta steg 3 helt til det ikke er mer riskake igjen.

Let the clean carbs take you away....

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Sommerkål er min knaskemat.

Anonymkode: 784f5...c48

AnonymBruker
Skrevet

Frukt er greit det i moderate mengder. Spiser alltid frukt som kveldskos og ofte banan før trening. Nå går det mye pakistansk mango og jordbær. Ellers er Piel de Sapo en favoritt og spiser appelsin, pære, ananas og druer. Epler er kjedelige. 😛 Legger inn i kaloriregnskapet og med planlagt frukt som snack på kvelden får jeg ikke lyst på verre ting.

Anonymkode: a0a7f...a1f

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi Max. Grønnsakssuppe - lager selv med kylling/grønnsaksbuljong og en masse grønnsaker, urter og krydder. Det metter som bare det, har LITE kalorier, smaker godt og er kjempesunt.

Om sommeren dytter jeg i meg kilovis av melon. :P 

Anonymkode: 57fb8...ffc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...