Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup antagelig etter når jeg tror jeg har EL 8 dpo. Vil en graviditetsstest slå ut? Folk kommer til å lure om jeg ikke drikker, men redd jeg drikker, er gravid men testen ikke har slått ut ved eventuell graviditet :( erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens.. Umulig å si egentlig. De aller færreste får uansett en klar positiv så tidlig. Det vil stortsett se ut som en skyggestrek OM den får utslag. Så.. Sjåfør? :P Hehe. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, nadde92 skrev:

Jeg skal i bryllup antagelig etter når jeg tror jeg har EL 8 dpo. Vil en graviditetsstest slå ut? Folk kommer til å lure om jeg ikke drikker, men redd jeg drikker, er gravid men testen ikke har slått ut ved eventuell graviditet :( erfaringer? 

Neppe krise om du nipper litt til to halve glass i løpet av kvelden før du har fått positiv test. Da er det ingen som mistenker noe. Be gjerne om noe alkoholfritt i tillegg så du har et alternativ.

Anonymkode: b759b...625

Skrevet
13 timer siden, Snurrepurre skrev:

Muligens.. Umulig å si egentlig. De aller færreste får uansett en klar positiv så tidlig. Det vil stortsett se ut som en skyggestrek OM den får utslag. Så.. Sjåfør? :P Hehe. 

Bor selvfølgelig på området bryllupet er, så ikke et alternativ. haha :P

Skrevet
32 minutter siden, nadde92 skrev:

Bor selvfølgelig på området bryllupet er, så ikke et alternativ. haha :P

Hehehe!! Da ville jeg bare bedt om eplemost (eller hva enn de har som alkoholfritt alternativ), som den mest naturlige ting i verden når de spør om du ønsker vin til maten. Om noen spør om hvorfor du ikke drikker, så er det fullt lov å si "jeg var så tørst, og orker ikke leske på vin" eller "jeg hadde ikke så lyst på alkohol".. For min del er det enkelt, alle som kjenner meg vet at jeg ikke er spesielt glad smaken av alkohol, så jeg sier bare at jeg foretrekker eplemost til mat :-). Hehe. Men ser det kan bli utfordrende om du er ei som "alltid" tar et glass vin/øl til maten i hyggelige lag :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...