Gå til innhold

Eks som bruker profilbilde som jeg har tatt av ham

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja da, life goes on, men MÅ han bruke et bilde som jeg tok av ham da vi hadde det som best? Nå bruker han akkurat det bildet på sin profil og jeg kjenner det brenner innvendig :( Det var jo jeg som tok det bildet med min telefon 😟 Kan han bare ikke ta et nytt? En ny tid!

Anonymkode: be95b...c53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Handler vel om at han liker det bildet av seg selv uavhengig hvem som tok det?

Anonymkode: c14eb...4f6

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, life goes on, men MÅ han bruke et bilde som jeg tok av ham da vi hadde det som best? Nå bruker han akkurat det bildet på sin profil og jeg kjenner det brenner innvendig :( Det var jo jeg som tok det bildet med min telefon 😟 Kan han bare ikke ta et nytt? En ny tid!

Du er fotografen, og da har du rettighetene til dette bildet. Da burde det være mulig å få han til å slutte å bruke det bildet

Anonymkode: 7d4f9...6ce

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet min eks også bruker et sånt. Nå er ikke vi på talefot, men jeg bryr meg ikke. Gi litt faen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å besøk din eks sin profil. Det er best for din egen del

Klem

• Liker 28
Skrevet

Blokker ham, så slipper du å se det. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg ser ikke problemet. Er midt i et vondt samlivsbrudd selv, men kan ikke si at noe sånt hadde brydd meg. 

Samtidig, følelser er ikke alltid rasjonelle. Du føler det du føler, men han må få bruke det hvis han vil tenker nå jeg. 

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Handler vel om at han liker det bildet av seg selv uavhengig hvem som tok det?

Ja, jeg vet! Og det er faktisk et flott bilde av ham. Er nok derfor det er så sårt også. Et flott bilde som jeg tok da vi var så lykkelige, og det syns på bildet for å si det slik...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet! Og det er faktisk et flott bilde av ham. Er nok derfor det er så sårt også. Et flott bilde som jeg tok da vi var så lykkelige, og det syns på bildet for å si det slik...

Kanskje han liker det minnet selv også selv om dere ikke lenger er sammen. Hadde han spydd av tanken hadde han sikkert droppet det

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er fotografen, og da har du rettighetene til dette bildet. Da burde det være mulig å få han til å slutte å bruke det bildet

Tror ikke jeg skal lage noe mer utover det enn å klage litt her på et forum. Har nok ingen rettigheter av er bilde som han bruker av seg selv som er tatt med en telefon. Bildet er flott det altså, men

Gjest Tamsi
Skrevet

Hvor går grensa da? Må han kaste klesplagg fra da dere datet? Kaste gaver? Andre bilder i perioden dere var sammen da? For det er mye jeg til en viss grad kan forstå, men et bilde du bare har tatt selv med egen telefon, som du ikke engang er med på..?

AnonymBruker
Skrevet

Skal du være ordentlig kjip så kan du sende han en faktura for å bruke et bilde du har tatt.

Men det best er nok å blokkere han, og slutte å tenke på det!

Anonymkode: 4dbec...056

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tamsi skrev:

Hvor går grensa da? Må han kaste klesplagg fra da dere datet? Kaste gaver? Andre bilder i perioden dere var sammen da? For det er mye jeg til en viss grad kan forstå, men et bilde du bare har tatt selv med egen telefon, som du ikke engang er med på..?

Er bare at det er sårt da vet du. Noe som han deler rundt. Ligger ute på datingsider og fb. Han viser jo ikke akkurat frem gaver og klær som jeg har gitt ham! Ikke andre bilder heller, men akkurat dette bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker et profilbilde som eksen min tok av meg. Og for min egen del kan jeg si at jeg tar vare på det fordi det var en tid i livet da jeg følte meg lykkelig, og tilfreds med livet med henne. Jeg følte meg hjemme, og hver gang jeg ser det bildet så kan jeg tenke på hvor fint vi hadde det, og den følelsen av at ingenting kunne stoppe oss.

Anonymkode: 667da...8af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Tamsi skrev:

Dette. Det hadde nå vært en ting om det var et bilde av begge to, men så lenge det kun er et bilde av ham så har han valgt det fordi han liker det og synes det er fint.

Så lenge man fortsatt er følelser vil man alltid - alltid - finne noe som er sårt eller vondt. Eneste svaret er å blokkere. 

Anonymkode: 5e47f...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han liker det minnet selv også selv om dere ikke lenger er sammen. Hadde han spydd av tanken hadde han sikkert droppet det

Bildet viser nok mer hva slags fyr han KAN være mer enn hva han faktisk ble. Takk for at du hjalp meg videre :D 

Skrevet

Hva så? Bilde av HAN som HAN bestemmer over. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Aye skrev:

Hva så? Bilde av HAN som HAN bestemmer over. 

Fotografen har rettighetene til fotografiet! :frustrert:

:laugh:

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fotografen har rettighetene til fotografiet! :frustrert:

:laugh:

De som er på bildet også. Så det der må bare ts godta. Kanskje smart å komme seg videre og ikke se på alt eksen har/gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Wow så snille dere, jeg regnet med at det skullle stå haugvis at du er urmelig bla bal.

Her var dere faktisk symaptiske.

Wow, noen ganger kan tydeligvis KG imponere, ja vi får se...

Anonymkode: 11d3d...882

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...