Miss Angelina Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Er det noen her ute i Data verden, som kan gi meg tips på gode PC-Spill!! jeg er ute etter action, litt eventyr, som ikke er alt for avanserte, jeg er ikke helt Geni, når det gjelder Pc, men har kommet meg en del... Når jeg tenker Action - ikke for mye blod, og gørr!! altså, jeg blir litt rar/fjern av og spille pc- spill, som har for mye av det!! blir på en måte litt tom innvendig!! :o Eventyr - ikke for barne aktig,(jeg er 24), noe alla Ringenes Herre!! sånn Evntyr opplegg!! Ellers lurer jeg på om det er noen der ute som har spillt: Leisure Suit Larry.. det er 18års grense på dette pc- spillet. og jeg lurer da på om noen kan fortelle meg hva det handler om, og hva man skal gjøre!?!?!?!?
Gjest pace Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 jeg er ute etter action, litt eventyr, som ikke er alt for avanserte, jeg er ikke helt Geni, når det gjelder Pc, men har kommet meg en del... Når jeg tenker Action - ikke for mye blod, og gørr!! altså, Eventyr - ikke for barne aktig,(jeg er 24), noe alla Ringenes Herre!! sånn Evntyr opplegg!! Final Fantasy VII!! Overlegent beste historien det har kommet til et pc spill spør du meg! Selv om det er tenåringsaktig. Det har også veldig bra musikk og er også et topp spill. Passer også perfekt til det du sier der. Men du får det lettest nå til Playstation. Det blir du ikke tom innvendig av Vel, det var trist når historien slutta Det er utrolig mange fansider om det ute på internet. Er bla laget masse fan- orkester musikk opptak, osv. Ganske søte saker Kommer film om den videre historien snart Jeg kjenner jeg blir tom innvendig av sports/action spill som Quake III Arena. Konkurering Konkurering, og hva sitter du igjen med etterpå? I Larry skal du skaffe sex på alle fronter. Men det er for det meste et spill.
Miss Angelina Skrevet 5. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2004 Takk for kjapt svar!! et annet ?. vet du om noen bra Bil-spill til X-box?? og spille eventyr på x-box er jo ikke mulig.... det blir for teit!! det passer liksom bedre til Pc det... oki, så Larry gikk ikke ut på noe mer enn og få Kn***a, flest damer.. hmmm, kjipe greier da.... ja ja. det var bare noe jeg lurte på.... så det i reklamen til spaceworld, men det sto ikke så mye om hva det handlet om, derfor spurte jeg her!!!!!!!!!!
blå Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Har du prøvd Den lengste reisen fra funcom? Et utrolig bra adventure spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå