AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Den siste uken har jeg hatt ordentlig vondt i den ene brystvorten. I den andre kjenner jeg ingenting. Jeg mener å huske at jeg har kjent noe lignende for noen mnd siden, men da varte det ikke på langt nær like lenge. Jeg er aldri plaget med såre brystvorter, PMS eller ikke. Jeg er ikke gravid. Dette er liksom ingen sårhet, det kommer helt plutselig uten at jeg berører den eller er i en viss aktivitet. Det er som en ilende svie/brennende følelse, og den er VELDIG smertefull. Varer i ca. 3-4-5 sekunder. Når jeg tar på den kjenner jeg at noe ikke er 100%. Det er ikke konstant, men særlig etter jeg får denne "ilingen". Kjenner det kanskje 4-5 ganger om dagen nå. Jeg har ingen kuler i brystet, og jeg er i utgangspunktet for ung for kreft(22 år). Hva høres dette ut som?! Anonymkode: 49216...3e7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Den siste uken har jeg hatt ordentlig vondt i den ene brystvorten. I den andre kjenner jeg ingenting. Jeg mener å huske at jeg har kjent noe lignende for noen mnd siden, men da varte det ikke på langt nær like lenge. Jeg er aldri plaget med såre brystvorter, PMS eller ikke. Jeg er ikke gravid. Dette er liksom ingen sårhet, det kommer helt plutselig uten at jeg berører den eller er i en viss aktivitet. Det er som en ilende svie/brennende følelse, og den er VELDIG smertefull. Varer i ca. 3-4-5 sekunder. Når jeg tar på den kjenner jeg at noe ikke er 100%. Det er ikke konstant, men særlig etter jeg får denne "ilingen". Kjenner det kanskje 4-5 ganger om dagen nå. Jeg har ingen kuler i brystet, og jeg er i utgangspunktet for ung for kreft(22 år). Hva høres dette ut som?! Anonymkode: 49216...3e7 Høres ut som en betennelse. Kom deg til legen å få noe antibiotika. Hatt det selv og det blir vondere uten behandling. Anonymkode: 26b06...db3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en betennelse. Kom deg til legen å få noe antibiotika. Hatt det selv og det blir vondere uten behandling. Anonymkode: 26b06...db3 Hvorfor skulle jeg få noe sånt?! Brystbetennelse da eller? Det er noe jeg forbinder med graviditet og fødsel.... -TS Anonymkode: 49216...3e7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle jeg få noe sånt?! Brystbetennelse da eller? Det er noe jeg forbinder med graviditet og fødsel.... -TS Anonymkode: 49216...3e7 Aner ikke. Jeg fikk det helt uten videre. Ikke graviditet eller noe. Det gikk så langt at den ene vorten til slutt var grønn av puss og at jeg hylte til bare t-skjorten kom borti. Men det begynte som hos deg. Så bestill legen og få resept på antibiotika. Anonymkode: 26b06...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå