mari Skrevet 5. november 2004 #1 Del Skrevet 5. november 2004 www.jordan.no og jeg som endelig har funnet tannbørster i Norge som er morsomme... også en veldig bra side hvis man er interesert i tannhelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 5. november 2004 #2 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg kjøpte en sånn til datteren min, men har allerede kastet den. Vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det. Visste ikke at det var noe galt med den, så det var underlig nå å lese at den kunne være skadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 Vi har den minste til sønnen som er 2 år..vi kjøpe den fordi den er litt mindre og da lettere å komme til inni munnen. Men, vi bruker den enda vi. Han pusser aldri tennene alene og han har vokst fra seg å bite og spise på alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg bruker også fortsatt tannbørsten til 2-åringen min. Det er jo mest vi som pusser tennene hans. Synes den var så praktisk! Skikkelig synd at de har slike feil... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå