Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! samboeren og jeg har vært sammen i snart 9år og jeg syntes dt er på tide å få barn.. Han har vært litt negativ til det en stund men nå vil han, og vi er pp 3 men ingen lykke enda! Så nå plutselig sier han at vi må vente. Han er veldig frem og tilbake men tror han bare vil ha barn fordi han liker at jeg lever som gravid altså spesielt at jeg aldri drikker lenger osv.. Hva mener dere jeg burde gjøre?

Anonymkode: bf2e4...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...snakke med han? 

Ikke meningen å være krass, men det er ingenting KG kan svare på her.. Du må spørre mannen din om han er klar for barn, og ikke minst tenke over om DERE er klar for det. Å ha vært sammen i 9 år betyr ikke automatisk at dere er klare. 

• Liker 4
Skrevet

KG kan svare på mye,men dette kan kun du og din mann svare på ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! samboeren og jeg har vært sammen i snart 9år og jeg syntes dt er på tide å få barn.. Han har vært litt negativ til det en stund men nå vil han, og vi er pp 3 men ingen lykke enda! Så nå plutselig sier han at vi må vente. Han er veldig frem og tilbake men tror han bare vil ha barn fordi han liker at jeg lever som gravid altså spesielt at jeg aldri drikker lenger osv.. Hva mener dere jeg burde gjøre?

Anonymkode: bf2e4...6d6

Han vil ha barn fordi da drikker du ikke?

Da tror jeg du skal drikke mindre...

Anonymkode: f1a1e...97b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha barn fordi da drikker du ikke?

Da tror jeg du skal drikke mindre...

Anonymkode: f1a1e...97b

Det der var fryktelig teit å si, hva vet du om mengden? Min eks var opptatt av at han skulle ut å drikke og ville helst at jeg skulle sitte hjemme å vente. Hver eneste gang! Det handlet ikke om å drikke mindre, men at han likte ikke damer som drakk i det hele tatt. 

Anonymkode: dade9...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...