Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verdens feiteste(herre), men når jeg sitter (og gjerne litt bøyd forover) danner det seg en valk på magen min. Problemet er at når jeg reiser meg opp er det en stygg rød strek over magen der hvor danne valken er når jeg sitter. Denne streken er der også om jeg ikke bøyer meg, selvom den da syns såvidt.

Er det flere som har det? Hvordan kan dette evt fjernes?

Anonymkode: fbf4a...f1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hei. beklager å måtte si det men eneste måten å bli kvitt denne streken på er å gå ned i vekt og være mye oppe og gå. og kanskje til og med å då så kan den bli værende. har en mann som er ganske tynn og når han sitter får han noen små valker som lager streker i huden. sånn er det bare. det er på akkurat samme måte som å ha en litt trang sokk på foten og det tar lang tid før streken forsvinner.

Anonymkode: ef9bd...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det hun over skriver?

Flere som har disse strekene?

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Bond, forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet

Pft- hjelper ikke nødvendigvis å gå ned i vekt. Jeg er en aktiv person, 20 år, i nedre del av normalvektig på BMI-skalaen, og har jeg sittet litt framoverlent i løpet av dagen, ja, da er det en strek der;) er forskjell på huden til folk, og hvor lett den blir rød/det blir merke. Jeg har ganske lys og ømfintlig hud, og da blir det fort sånn. 

For øvrig- hadde man ikke fått valk på magen når man lente seg framover, hadde man hatt så stram hud at man ikke kunne stått skikkelig oppreist!:p tror du bare skal la være å bekymre deg for det. 

Anonymkode: 1d3f2...708

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har masse fett på magen men har ikke valker merkelig nok. Ingen røde streker eller slik. Hadde mer "valker" når jeg var slank og da kunne jeg få en slik rød strek. Folk er forskjellige! 

Anonymkode: 4e105...f7c

AnonymBruker
Skrevet

Tenker nok at jeg må ned i vekt/fettprosent. Tenker da å sette igang den dietten, der man ikke spiser ris/poteter etc, hva heter den igjen? En sånn diett der man spiser grønt, og holder seg unna alt hvitt. Skal visstnok hjelpe for ned i vekt.

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.6.2016 at 11.27, AnonymBruker skrev:

Tenker nok at jeg må ned i vekt/fettprosent. Tenker da å sette igang den dietten, der man ikke spiser ris/poteter etc, hva heter den igjen? En sånn diett der man spiser grønt, og holder seg unna alt hvitt. Skal visstnok hjelpe for ned i vekt.

Tenker du kanskje på lavkarbo?

Anonymkode: 4c849...8b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...