Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på hva dere studenter unner dere selv, og hvor mye dere bruker.

Jeg får nesten dårlig samvittighet av å bruke de 560kr på frisør. Samtidig så liker jeg salongen og frisøren der jeg går nå,jeg er alltid veldig avslappet der.

Noen som har gått til artican hos Bergen i det siste? Husker at de var ganske rimelige, men syntes salongen var skitten når jeg var der. Nå har jeg sett at de har pusset opp,så salongen ser veldig bra ut.

Anonymkode: 97fda...e46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 659kr for klipp. Synes egentlig det er dyrt. Kunne tenkt meg å finne en flink frisør som klipper for 500kr.

Anonymkode: a1e07...819

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært hos frisør på 2 år :dry::fnise: Men tenkte jeg skal unne meg det før jul engang, blir vel å 680 kr elns. Får bare gå noen uker på havregrøt så går det vel greit :fnise:

Anonymkode: d9645...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg fant en god frisør til 560

Anonymkode: e4c4b...b3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg fant en god frisør til 560

Anonymkode: e4c4b...b3a

Jeg også! 

Skrevet

sist betalte jeg ca 400. prisen var egentlig ca 600, men hun sa at siden jeg ikke trengte å vaske håret og det tok korere tid tok hun det som stussing selv om jeg klipte mye :-)

600 + er dyrt for bare klipp ja :-/

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, fresia skrev:

sist betalte jeg ca 400. prisen var egentlig ca 600, men hun sa at siden jeg ikke trengte å vaske håret og det tok korere tid tok hun det som stussing selv om jeg klipte mye :-)

600 + er dyrt for bare klipp ja :-/

Hvilken frisørsalong var det? Var det Hendrix? Hvilken frisør? Jeg klipper meg hos Hendrix. Kommer alltid med nyvasket hår, så jeg ikke trenger å betale for vask. Før tok frisøren min 470-500kr for stuss/klipp uten vask, men nå har hun begynt å ta 650kr. Synes det er dyrt for kun klipp uten vask. 

AnonymBruker
Skrevet

Frisørgalleriet koster 360 for klipp vask og føhn. 

Anonymkode: 43ff5...276

Skrevet

300 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke klipt meg hos frisør på sikkert 3 år. Kjøpe meg en frisørsaks, så på YT-videoer, og klipper nå enkelt selv. Har langt, ganske rett hår da. Deilig å spare de pengene, hvertfall!

Anonymkode: a7dca...1ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke klipt meg hos frisør på sikkert 3 år. Kjøpe meg en frisørsaks, så på YT-videoer, og klipper nå enkelt selv. Har langt, ganske rett hår da. Deilig å spare de pengene, hvertfall!

Anonymkode: a7dca...1ae

Samme her :)

Deilig å spare flere tusen kroner pr år :Nikke:

Anonymkode: 087be...0ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisør forrige uke og betalte da 750 kr for klipp og vask. Skal sies at jeg har vanvittig tykt hår i tillegg var håret ganske langt. Satt i stolen i en time og det meste av tiden gikk til å tynne håret. Var over 2 år siden sist gang  jeg var hos frisør da jeg vanligvis ikke tar meg råd til det, men nå trengte jeg virkelig å få sommersveis. Tror man kunne lagd minst to parykker av alt håret frisøren klipte av meg! :fnise:

Anonymkode: 6078f...1e5

Skrevet

Ca 400 kr

Kommer tydeligvis an på hvor i landet man bor. Stort sett er det billigere å gå til de "små" salongene, og ikke de store kjedene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som er studenter får jo studenravbatt eller studenpris hos mange frisører. Husk å spørre om det

Ellers er det også billig å klippe seg hos frisørlærlinger :Nikke:

Anonymkode: 087be...0ab

• Liker 1
Skrevet

750,-, klipper meg maks 3 ganger i året. Finner sikkert billigere frisør, men har en fast frisør jeg bruker og blir alltid fornøyd, så syns det er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Betaler også 560,- 

Anonymkode: 02602...aad

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg ønsket meg alltid gavekort hos frisør til jul når jeg studerte. Da klarte jeg for en gangs skyld å komme opp med et julegaveønske også. 

Skrevet

Betalte 770 kr hos Ramsvik idag. Hun jeg vanligvis går til hos Visit tar rundt 850. 

Skrevet

betalte 580 i dag for klipp av en voksen dame, pleier å la lærlingene ta det, siden de ligger på 350 og det er bare stuss av langt hår, siden de er så redd for å gjøre feil og resultatet blir bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...