AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg var på ultralyd her en dag og fikk vite at jeg var gravid med en liten. Vi vet ikke kjønn enda, og navn er noe vi ikke blir enige om. Vi liker både gamle og "nye" navn, men vi vil styre unna dobbeltnavn. Til jente har vi tenkt litt på Lilly, Mina og Mathilde, og til gutt har vi tenkt litt på Niklas, Jonas og Henrik, men vi blir igrunnen aldri enige. Så andre forslag tas i mot med STOR TAKK!! og gjerne si hva vi burde styre unna, og hva du synes om navnene vi har tenkt på Anonymkode: 46402...d45
Gjest Belle âme Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Av guttenavn liker eg veldig godt Viljar, Ørjan, Henry, Erling, Ådne og Tobias. Av jentenavn liker eg veldig godt Ine-navn. Typ Nikoline, Jørgine, Bertine, Wilelmine. Men òg namn som Maja, Åsta, Cornelia, Elida og Solveig. Likte alle namna dine, untatt Niklas og Lilly Endret 27. juni 2016 av Belle âme
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Mathilde og Jonas likte jeg best Anonymkode: 1c00b...9fc
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på ultralyd her en dag og fikk vite at jeg var gravid med en liten. Vi vet ikke kjønn enda, og navn er noe vi ikke blir enige om. Vi liker både gamle og "nye" navn, men vi vil styre unna dobbeltnavn. Til jente har vi tenkt litt på Lilly, Mina og Mathilde, og til gutt har vi tenkt litt på Niklas, Jonas og Henrik, men vi blir igrunnen aldri enige. Så andre forslag tas i mot med STOR TAKK!! og gjerne si hva vi burde styre unna, og hva du synes om navnene vi har tenkt på Anonymkode: 46402...d45 Mathilde og Mina ville jeg styrt unna...! Og også Niklas og Henrik. Jonas er OK. Hva med Vilde da? Eller Gustav. Anonymkode: 2bc44...4d6
Gjest Tom/Loki Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Mathilde og Jonas likte jeg best. Mina kan fort forveksles med Nina. Niklas er i samme kategori som Tommy. Henrik heter jo alle. Lilly er for sukker søtt. Endret 27. juni 2016 av Tom/Loki
Forundret.. Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Vi diskuterer navn her hjemme også men blir ikke enige Jeg liker guttenavn som Bastian, Tobias, Theodor, Mervin, Jonathan men det liker ikke gubben her. Det er jo mange flotte jentenavn, Sophie, Thuva, Ronja, Ingeborg, Alma, Alba osv Endret 27. juni 2016 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #9 Skrevet 27. juni 2016 Mange motenavn her ja Anonymkode: ddf7c...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå