AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 En av mine naboer har et enormt høytaler/bassanlegg. Han hører stadig på høylydt musikk. Her jeg bor er det ganske godt lydisolert, men basslyden trenger igjennom. Det er så godt lydisolert at jeg hører ingenting av den "andre" musikken, bare den (jævla) bassen. Det vibrerer i gulvet mitt, og i sofaen her jeg sitter, ikke alltid det er SÅ ille, men akkurat nå er det det, men ellers så synes jeg det er utrolig forstyrrende likevel. Jeg kan ha på musikk hos meg selv, eller se TV, men den bassen trenger uansett igjennom. Er dette noe man bare må tåle når man bor i et leilighetskompleks? Jeg har prøvd å lese en del om dette, og man skal ikke bruke sine enhet på en sånn måte at det er til unødvendig plage for naboene, men vil dere si at dette går innenfor urimelig plagsomt for naboene? Er bass og subwoofere (og hva søren det heter) noe som burde være helt tillatt og som kun er en del av normal livsutfoldelse? Jeg mener heller at når man bor i leilighetskompleks så må man forstå at man kan ikke gjøre ALT man vil. Barnegråt og barnelek, og høy musikk uten bassen, helt OK! med det der ... Jeg var tidlig ferdig på jobb, hadde en god dag, følte meg bra, men nå etter en time hjemme med dette har jeg hodepine, og er kvalm. Det er for meg nesten uholdbart å være i mitt eget hjem, for den lyden går det ikke an å stenge ute. (Og ja, jeg har tatt det opp med naboen før ved flere anledninger, sagt at jeg synes det er urimelig, og uholdbart, men det virker som det ikke går inn. Eller ... tydeligvis går det ikke inn. Er mulig h*n tenker det ikke er noen hjemme på denne tiden, men hva faen. Jeg holder på å gå på veggen, og det er nesten sånn at jeg må gå og oppbevare meg et annet sted, for dette orker jeg ikke.) Anonymkode: 2170f...7fa
Honey Dew Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Ta kontakt med styret, men så lenge han ikke bråker etter at det skal være ro, har du lite du kan gjøre
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 37 minutter siden, Honey Dew skrev: Ta kontakt med styret, men så lenge han ikke bråker etter at det skal være ro, har du lite du kan gjøre Det kommer an på om støyen går utover det man må regne som normal husholdnignsstøy. Spilles det veldig høyt så kan det potensielt anses som ordensforstyrrelse, og da går loven foran eventuelle styrevedtak. Anonymkode: d5ce8...f7d 1
DizzyRonson Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Kjøp større sub enn naboen. Denne burde duge. https://www.google.no/search?q=jackhammer+sub&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi44YzdpMjNAhXGGCwKHcdxDW8Q_AUIBygB&biw=962&bih=601#tbm=isch&q=mix+jackhammer+sub&imgrc=QHcDzizjrTfDbM%3A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå