Gå til innhold

Dere som har "pulevenn"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke pule på felles kjente

Ikke fortsette om vi fikk følelser

Kondom om vi skulle ha sex med noen andre

Anonymkode: 539b6...e1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, tom1986 skrev:

Lol. Du var altså hans "cum dumpster" og, ikke nok med det, fornøyd med situasjonen. Til tross for at du åpenbart ville ha mer.

Oj, trodde uttrykket LOL var forbeholdt jenter 14 år, jeg, ikke voksen mann. Men ok.

Du, jeg har alltid visst hva jeg vil ha og hvorfor, lar meg aldri utnytte, jeg var strålende fornøyd med denne fyren, fantastisk sex, og han var like gal etter meg som jeg var etter ham...dvs gal etter hverandres sex. Sorry hvis det bildet skurrer for deg. For meg var det bare en herlig tid!

Anonymkode: 4dbbc...e78

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, trodde uttrykket LOL var forbeholdt jenter 14 år, jeg, ikke voksen mann. Men ok.

Du, jeg har alltid visst hva jeg vil ha og hvorfor, lar meg aldri utnytte, jeg var strålende fornøyd med denne fyren, fantastisk sex, og han var like gal etter meg som jeg var etter ham...dvs gal etter hverandres sex. Sorry hvis det bildet skurrer for deg. For meg var det bare en herlig tid!

Anonymkode: 4dbbc...e78

Ja, selvfølgelig. Det var derfor han ikke ville binde seg... Må være bittert å vite at du aldri var bra nok for han. LOL!

AnonymBruker
Skrevet

Det beste med denne tråden er de som rakker ned på de som har ff`s:hoho:.

Sitter der og klager som bitre jævler uten å ane hva de snakker om:hoho:

Anonymkode: ea9a5...c98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke snakket noe om regler, så foreløpig har vi ingen. Men han skal på guttetur i sommer, så regner egentlig med at han kommer til å ligge med noen der. For min del må han bare gjøre det, men med kondom, og hvis ikke må han teste seg etterpå. Jeg og han bruker ikke kondom. Tenkte å ta den praten neste gang jeg møter han. 

Tror ikke han har hatt seg med andre mens vi har holdt på. Skjønner ikke helt når han skal hatt mulighet til det, vi har mye sex:D

Anonymkode: 7b996...303

Har du hatt sex med noen andre da? Tror du du kommer til å ha sex med noen andre i sommer når han er på ferie?

Anonymkode: a910b...3fc

AnonymBruker
Skrevet
Den 27.6.2016 at 13.17, Tamsi skrev:

Vi visste ikke noe som helst om hva den andre drev på med, og avsluttet da jeg ble sammen med en annen. 

Dette 

Anonymkode: b98fe...7ce

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt sex med noen andre da? Tror du du kommer til å ha sex med noen andre i sommer når han er på ferie?

Anonymkode: a910b...3fc

Nei jeg har ikke hatt sex med noen andre i mellomtiden. 

Har ikke planlagt å ha sex med andre i sommer, men hvis jeg møter noen aktuelle så kan det hende jeg gjør det. Men foreløpig så trenger jeg ikke å ha sex med andre. 

Anonymkode: 7b996...303

Skrevet

Ingen regler, samme for meg hva de gjør og omvendt. Pleier å ha 1-4 stk, noen treffer jeg ofte, andre svært sjeldent, noen treffer jeg kun for sex, noen er jeg venner med og har sex. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste med denne tråden er de som rakker ned på de som har ff`s:hoho:.

Sitter der og klager som bitre jævler uten å ane hva de snakker om:hoho:

Kunne ikke vert mer enig, tydelig mangel på kunnskap når det ionmer til FF på noen her😅

Gjest HarryDotter
Skrevet
Den 27.6.2016 at 21.08, tom1986 skrev:

Har aldri forstått hvorfor noen vil ha pulevenn. Det er et slags kvasiforhold der man har sex med samme person om og om igjen - en person man ikke synes er forholdsmateriale. Da foretrekker jeg heller ONS og variasjon i hvem man har sex med.  

Nå er det vel slik for de fleste at det å ha sex gjentatte ganger med samme person som man føler seg komfortabel med og som man bryr seg om, gir bedre sex. Tror det kan være endel av opplegget.

Skrevet
15 timer siden, HarryDotter skrev:

Nå er det vel slik for de fleste at det å ha sex gjentatte ganger med samme person som man føler seg komfortabel med og som man bryr seg om, gir bedre sex. Tror det kan være endel av opplegget.

For damer ja, men ikke menn. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tom1986 skrev:

Joda. Jeg er mann, så snakk for deg selv. Er definitivt mest menn som er ute etter pulevenn for å slippe maset/ansvaret med et forhold.

Kjenner maaaaange med meg.

Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Jeg er mann, så snakk for deg selv. Er definitivt mest menn som er ute etter pulevenn for å slippe maset/ansvaret med et forhold.

Kjenner maaaaange med meg.

Menn som ikke har så godt drag på damene. Alternativet er feminiserte menn som benekter egen natur og foretrekker det trygge fremfor spennende og nye damer. 

Endret av tom1986
Gjest HarryDotter
Skrevet
7 timer siden, tom1986 skrev:

Jeg er mann og jeg vil ha trygghet når jeg har sex. Jeg må kjenne henne godt og vite at dette ikke er en kvinne som bruker meg på noe vis eller som ikke er ærlig. Sexen blir mye bedre når man kommer til det punktet hvor man blir helt trygg på hverandre og følsene sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...