Gå til innhold

Dere som har "pulevenn"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dere som har en "pulevenn" , "friends with benefits" ol. (kjært barn har mange navn) har noen "regler"? 

Med regler mener jeg feks. ; ikke ligge med andre, ikke ligge med andre uten beskyttelse, si ifra hvis en får følelser osv. Spilleregler som må til for at det skal funke. 

Anonymkode: 6050c...cd1

Videoannonse
Annonse
Gjest Tamsi
Skrevet

Vi visste ikke noe som helst om hva den andre drev på med, og avsluttet da jeg ble sammen med en annen. 

Skrevet

Vi hadde ingen regler, annet enn beskyttelse. Det var en fantastisk tid, varte nesten ett år. Jeg hadde et par ONS innimellom, det hadde sikkert han også. Men den dagen han fikk seg den søteste kjæresten ever, og tiden vår var omme, ja da gråt jeg mine modige tårer. Han var en fabelaktig mann! Bare gode minner!

Det du bør være mest nøye på er beskyttelse og at du/han ikke får så sterke følelser.

• Liker 1
Skrevet

Ingen regler var det som gjorde at det funket. Har du regler har du også noe som må reguleres. Må noe reguleres er forbi friend zone anywho...

Min ff var jeg helt uintr i - kunne aldri vært kjærestemateriale. Han er dritkjekk, utadvendt og ufattelig sjarmerende, men feil for meg - usikker, useriøs, unnvikende osv. Men helt fantastisk i sengen..

Vi begynte som blind date via ei venninne, hadde sex etter en time og var perfekt match der.

Ingen regler, sannsynligvis vi dreit i hva den andre gjorde... Jeg hadde ikke blitt blid om han pulte 30 andre jenter, men det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Og vi lå sammen så ofte at jeg ser ikke hvordan det skulle blitt tid til så mange andre 😛

Eneste grunnen til at det funket var som sagt at vi ikke trengte regler fordi vi genuint ikke var interesserte i hverandre eller brydde oss. 

Skrevet

Ingen regler! Hva jeg gjør utenom, har ikke han noe med, og omvendt:) 

Skrevet

Har aldri forstått hvorfor noen vil ha pulevenn. Det er et slags kvasiforhold der man har sex med samme person om og om igjen - en person man ikke synes er forholdsmateriale. Da foretrekker jeg heller ONS og variasjon i hvem man har sex med.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har folk slikt? Hvorfor ikke bli forelsket? Tenk å kaste bort seg selv på slikt. Ikke mye glad i dere selv.

Anonymkode: 71ecf...eeb

• Liker 2
Skrevet

Da jeg hadde pulevenn, oppførte vi oss som venner, som hadde sex og koste litt, og avslutta når hu fikk kjæreste. Det handler jo om at man skal kunne ha halvveis fast tilgang på trygg sex mens man er singel.

Jeg hadde ikke noe med hva hu dreiv med ellers, og hu brøy seg ikke hva jeg dreiv med. Hadde vi sex med andre, brukte vi kondom.

Skrevet

Eneste regelen vi har er å avslutte med en gang hvis vi får kjæreste. Den regelen har jeg med alle tre. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 27.6.2016 at 13.17, Tamsi skrev:

Vi visste ikke noe som helst om hva den andre drev på med, og avsluttet da jeg ble sammen med en annen. 

Lå du med mange andre i den tiden dere holdt på da. Overlappet du seksuelt med ny kjæreste? 

Anonymkode: a910b...3fc

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Mallis skrev:

Ingen regler! Hva jeg gjør utenom, har ikke han noe med, og omvendt:) 

Har du ofte sex med andre enn ff? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville definitivt alltid brukt kondom med en ff. 

Anonymkode: 51e42...6f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, tom1986 skrev:

Har aldri forstått hvorfor noen vil ha pulevenn. Det er et slags kvasiforhold der man har sex med samme person om og om igjen - en person man ikke synes er forholdsmateriale. Da foretrekker jeg heller ONS og variasjon i hvem man har sex med.  

Haha. Man har vel mer sex med samme person om man er i et forhold:fnise:?

Det som er bra med ff er at man slipper disse lame ass forpliktelsene, kranglene, svigers og familier, bo sammen-tingene. Det gjør det såååå verdt det.

Det beste er å ha 2-3 ff`s. Da kan man konsentrere seg om foskjellige ting som hver enkelt av de 2-3 liker. Intet mindre en heaven!!

Anonymkode: ea9a5...c98

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har folk slikt? Hvorfor ikke bli forelsket? Tenk å kaste bort seg selv på slikt. Ikke mye glad i dere selv.

Anonymkode: 71ecf...eeb

Folk inkludert meg selv har vell sånt fordi de syns det er digg å ha sex, men uten å måtte forplikte seg. Har alltid vært glad i meg selv, jeg, visste hva jeg gjorde og hvorfor. Det var i en periode av livet hvor jeg ikke ville binde meg. Han jeg hadde som ff lærte meg utrolig mye bra sex, ville ikke vært det foruten, det var null sjenanse og fritt frem, ingen hemninger, tusen stillinger osv. Og ikke noe pes eller stress eller mas etterpå, fordi vi begge hadde samme innstilling.

Anonymkode: 4dbbc...e78

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lå du med mange andre i den tiden dere holdt på da. Overlappet du seksuelt med ny kjæreste? 

Bare han, og det var ikke veldig ofte. Det overlappet en gang, fordi jeg ikke trodde det skulle bli noe mer. Etter vi begynte å bli seriøse avsluttet jeg med han andre med en gang.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Man har vel mer sex med samme person om man er i et forhold:fnise:?

Det som er bra med ff er at man slipper disse lame ass forpliktelsene, kranglene, svigers og familier, bo sammen-tingene. Det gjør det såååå verdt det.

Det beste er å ha 2-3 ff`s. Da kan man konsentrere seg om foskjellige ting som hver enkelt av de 2-3 liker. Intet mindre en heaven!!

Anonymkode: ea9a5...c98

I et forhold har man sex med en person man faktisk liker. En pulevenn er en sexpartner man egentlig ikke liker så veldig godt, men vil likevel ha sex om og om igjen med denne personen. En bisar ordning som kun damer med høy seksualdrift eller menn med dårlig dametekke liker. Som sagt, ONS med en rekke forskjellige damer er langt bedre enn gjentatt sex med ei dame man egentlig ikke er så keen på. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, tom1986 skrev:

I et forhold har man sex med en person man faktisk liker. En pulevenn er en sexpartner man egentlig ikke liker så veldig godt, men vil likevel ha sex om og om igjen med denne personen. En bisar ordning som kun damer med høy seksualdrift eller menn med dårlig dametekke liker. Som sagt, ONS med en rekke forskjellige damer er langt bedre enn gjentatt sex med ei dame man egentlig ikke er så keen på.

Å nei da, den der er nok ikke helt sann. Min ff var utrolig kjekk, hadde et enormt dametekke, og kunne få hvem han ville, men han ville ikke binde seg. Hva meg gjelder så hadde jeg vel høy seksualdrift, men jeg ville han skulle "lære meg opp", og det gjorde han, fra A til Å. En vinn-vinn situasjon.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å nei da, den der er nok ikke helt sann. Min ff var utrolig kjekk, hadde et enormt dametekke, og kunne få hvem han ville, men han ville ikke binde seg. Hva meg gjelder så hadde jeg vel høy seksualdrift, men jeg ville han skulle "lære meg opp", og det gjorde han, fra A til Å. En vinn-vinn situasjon.

Herregud, kjenner jeg savner gode gamledager.......:rosaengel:

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke snakket noe om regler, så foreløpig har vi ingen. Men han skal på guttetur i sommer, så regner egentlig med at han kommer til å ligge med noen der. For min del må han bare gjøre det, men med kondom, og hvis ikke må han teste seg etterpå. Jeg og han bruker ikke kondom. Tenkte å ta den praten neste gang jeg møter han. 

Tror ikke han har hatt seg med andre mens vi har holdt på. Skjønner ikke helt når han skal hatt mulighet til det, vi har mye sex:D 

Anonymkode: 7b996...303

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Du var altså hans "cum dumpster" og, ikke nok med det, fornøyd med situasjonen. Til tross for at du åpenbart ville ha mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...