Gjest sara.. Skrevet 5. november 2004 #1 Del Skrevet 5. november 2004 vet at det er grusomt at barn dør, men hva skal de gjøre da???skal israelerne bare bli beskutt til de dør?de må forsvare seg! det er terroristene som gjør dette feige! det er DE som dreper barna..de bruker dem som skjold og kaster dem ut i gatene med stein og våpen for at de skal bli drept, for å sette israelerne i et dårlig lys!! PS: hadde du skutt folk uansett alder, hvis de skjøt mot deg?? Tenk litt på det….hvis noen hadde prøvd å drepe meg, hadde jeg skutt de rett ned i SELVFORSVAR… Det er ikke noe håp i israel/palestina konflikten...desverre...og grunnen mener jeg er at palestinske barn blir hjernevasket og lært til å hate jøder fra de er veldig små, og da blir de fylt med hat når de blir voksne... barn og ungdommer løper ut på gatene og kaster stein mot israelske soldater som skal fjerne farlige terrorister og underjordiske tunneller....de må holde seg innendørs!! israel har rett til å forsvare seg mot slike svin..det er også barn som skyter mot israelere...det er da såkalte ``sivile`` blir drept..de skjønner ikke noe bedre, fordi de hater jøder så inderlig, og jeg skjønner ikke hvorfor?? israelerne går KUN etter terrorister, og ikke sivile....det kan ikke kalles sivile når de skyter mot israelske soldater... denne konflikten er helt vridd rundt og hele verden er mot guds folk... terroristene bruker barn som skjold og det er veldig feigt! dette står også i bilbelen, at alle fire verdens hjørner vil gå mot israel, og da går verden under,det lages også mange løgner om israel, og media ser kun saken far en side, sykt kaller jeg det....så jeg skjønner ikke hvorfor dere er imot fjerning av livsfarlige terrorister og fjerneing av underjordiske tunneller.....israel har ikke noe valg...hvis de ikke hadde gjort noen ting hadde alle jøder vært døde for lenge siden!! ------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------- grunnen til at 3 ganger så mange palestinere er drept er: -de har blitt drept før de prøvde å sprenge seg, eller løp over grensa med våpen for å drepe sivile osv... -terrorister bruker barn som skjold...de fyrer opp raketter,kaster stein og skyter mot israelere når de kommer for å fjerne farlige terrorister og underjordiske tuneller! israel forsvarer seg bare!! det er palestinerne som angriper når israel kommer for å fjerne terrorister/tuneller osv.....barna må holde seg innendørs! PS: Islam er bare et skalkeskjul for å overta den vestlige verden... De skjuler seg bak religionen og tror de kan gjøre alt mulig, bare det gjøres i Guds navn... Jeg blir kvalm. Islam er en intolerant religion. Alle som ikke er muslimer er vantro, og like mye verdt som hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. november 2004 #2 Del Skrevet 5. november 2004 Det må være deilig å ha et så ukomplisert syn på livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Du glemte at hele den arabiske verden også hater jøder og fores av hatet på skolen og i arabisk media. Så glemte du kujonene i Europa som har sveket Israel for oljen sin skyld. Takk gudene for at Usa står på deres side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. november 2004 #4 Del Skrevet 5. november 2004 du trådstarter, dette er tredje gang du starter en tråd med det samme nøyaktig innlegget: litt kjedelig. du kan heller gå tilbake til en av de tidliger utgavene av tråden din og legge til et nytt innlegg og dytte dem opp i forumet på den måten heller enn å gjenta deg selv på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 5. november 2004 #5 Del Skrevet 5. november 2004 Vel morsomt innlegg, det får en si. Ganske "one sided". Er enig at terrorister burde fjernes, men for all del.. la det gå ut over et helt folk.. blir som en debatt på et annet forum, la oss generalisere et helt folk Nå har jeg sagt at jeg er skeptisk til utlendinger generelt (sånn da kan ikke det brukes mot meg i og med at jeg har innrømmet det), men jeg er også skeptisk til at jødene opererer etter en bok som ble skrevet for 5000 år siden. Jeg tror ikke at land er blitt gitt til et folk av en eller annen gud. Og jeg synes det er kjipt at israelerne er de eneste som skal få lov til å forsvare seg. Hvor mange palestinske byer er ikke ødelagt av Israelske styrker? Jeg vet ikke om noen.. Hvor mange hjem er ikke ødelagt av Israelske styrker? Jeg har ikke tall.. Hjernevasket sier du? Spørr deg selv, om du hadde vokst opp med at du en natt blir vekket av mor og far, de drar deg med ut i bare pysjen. Der står israelske soldater med en bulldozer og gjevner huset ditt med jorden med en gang alle er kommet seg ut. Alt dere eier og har blir gjevnet med jorden. Ville ikke det påvirket deg? Ville ikke et konstant jerngrep fra en annen statsmakt påvirket deg? Bare lurer... Jeg synes ikke selvmordsbombinger er noe godt, men jeg har inntrykk av at Israel sin politikk ovenfor Palestina har skapt dem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. november 2004 #6 Del Skrevet 5. november 2004 Ble min beskrivelse for beskrivende? I en tråd under tittelen sannheten synes jeg min lille historie kunne få stå. Et selvmordsangrep er ingen piknik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #7 Del Skrevet 5. november 2004 Religiøs fanatisme fra begge sider er grunnen til konflikt der. At det også ikke er religiøs fanatisme å erobre et landområde fordi det står i bibelen at Jødene hadde et land der for 2000 år siden, så vet ikke jeg. Nå dør kanskje Arafat snart, så hvis vi får bort fascisten Sharon er det kanskje håpet bittelitt større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jostein Skrevet 6. november 2004 #8 Del Skrevet 6. november 2004 islam er en mørk og farlig religion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 islam er en mørk og farlig religion Det er jødedommen også. Det Gamle Testamentet er en håndbok i jødisk nasjonalisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jostein her.. Skrevet 6. november 2004 #10 Del Skrevet 6. november 2004 si meg......ser dere det ikke??islam vil forårsake verdens undergang....det begynner å bli en god del blodtørstige muslimske terrorister omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. november 2004 #11 Del Skrevet 6. november 2004 palestinerne ødelegger bare for seg selv ved å bedrive terror! for da får de bare tilbake ti ganger verre fra israel. det finnes alternative måter å kjempe for sin sak på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rene irene Skrevet 8. november 2004 #12 Del Skrevet 8. november 2004 kan ikke få blitt mer enig med sara!!stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herja Skrevet 8. november 2004 #13 Del Skrevet 8. november 2004 shalom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 8. november 2004 #14 Del Skrevet 8. november 2004 '>http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/08/413828.html Men hvem bryr seg.. De er jo bare palestinere og mennesker med "feil" religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå