Gå til innhold

Enkleste måten å få seg et knull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen damer anbefale meg den letteste måten å få seg et ligg, uten å kjøpe hore?

Mann, 42, 185 cm. Kjekk men dessverre 110 kg

Anonymkode: dfe48...688

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en thaikone?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Kjøp deg en thaikone?

Jeg skrev at jeg hadde lyst på et knull. Ikke kone. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen damer anbefale meg den letteste måten å få seg et ligg, uten å kjøpe hore?

Mann, 42, 185 cm. Kjekk men dessverre 110 kg

Trene og slutte å være så jævlig usikker på deg selv?

Anonymkode: 79361...0a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trene og slutte å være så jævlig usikker på deg selv?

Jeg trener mer enn de fleste, men har issues med stoffskiftet som gjør det vanskelig å gå ned i vekt. 

Jeg er ikke usikker på meg selv. Det er damene som er overfladiske. Attraktive damer vil ikke ha menn med overvekt/fedme. Det er et faktum og ikke noe jeg dikter opp i mitt "usikre" sinn.

AnonymBruker
Skrevet

^ TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener mer enn de fleste, men har issues med stoffskiftet som gjør det vanskelig å gå ned i vekt. 

Jeg er ikke usikker på meg selv. Det er damene som er overfladiske. Attraktive damer vil ikke ha menn med overvekt/fedme. Det er et faktum og ikke noe jeg dikter opp i mitt "usikre" sinn.

Jo du er usikker på deg selv, når du må gå inn på ett forum for kvinner, for å vite hvordan du skal få deg noe.

• Liker 3
Gjest Sitronvann
Skrevet

Oppblåsbare Barbara i ulike farger og utseende får du kjøpt på kondomeriet tror jeg? Engangspris, så er det bare å kjøpe lappesaker, pumpe og peise på resten av livet ditt. Trofast er hun også. Og fri for kjønnssykdommer, umulige krav, alltid slank, men dog litt for mye luft i hodet.

Skulle du ønske å reise på ferie tapper du luften ut, ruller henne sammen og sparer passasjerutgiften i tillegg. Pluss at du kan rote så mye du vil hjemme uten å høre ett ord om hvor grisete du er som ikke klarer å vaske henne engang mellom tømmingene.

AnonymBruker
Skrevet

På Ivars Kro i Oslo har jeg alltid fått meg fitte i helgene. Om du ikke er kresen da og tar til takke med gamle damer fra 40+.

Anonymkode: bb259...720

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli forelsket og bli kjent med ei dame som også blir forelsket i deg. Å ha seg rundt uten å føle gjør en avstumpet og kynisk. Begynn å føle med hjertet og hodet så kommer kjærligheten.

Anonymkode: 55cf3...ec7

AnonymBruker
Skrevet

De kiloene er ikke noe problem, men du må ikke fremstå som at du bare vil ha et knull. Vi som har dette problemet, må fremstå som seriøse, med ønske om er forhold. Det er nemlig sånne som oss damene vil slå seg til ro med. Vær tålmodig, kul og fremstå som seriøs og ærlig. Du må vente litt mellom hver gang i forhold til de veltrente gutta som mer eller mindre blir headhuntet, så frekvensen din vil være lavere enn deres. Du må bare spille spillet riktig, så vil du også få deg noe, i alle fall annenhver måned. 

Anonymkode: 4eb70...0a5

Gjest Sitronvann
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send meg pm med bilde så skal jeg si om du er attraktiv utseendemessig.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sitronvann skrev:

Send meg pm med bilde så skal jeg si om du er attraktiv utseendemessig.

Sjekk innboksen din.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte gi deg denne nyheten, men jeg er selv 115 KG og her er et bilde av sengestolpen min (kun som en illustrasjon og ikke en dokumentasjon)..
Jeg er dessuten lavere enn deg også (181)...

bedpost.jpg

Anonymkode: 68f04...fbf

Gjest Sitronvann
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte gi deg denne nyheten, men jeg er selv 115 KG og her er et bilde av sengestolpen min (kun som en illustrasjon og ikke en dokumentasjon)..

bedpost.jpg

Gud så barnsligt!

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bedpost.jpg

Spar meg...

http://www.thegloss.com/sex-and-dating/poll-do-you-care-how-many-people-your-partner-has-slept-with/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sitronvann skrev:

Gud så barnsligt!

Hva er barnslig? At overvektige kan dra mus som fy eller?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli forelsket og bli kjent med ei dame som også blir forelsket i deg. Å ha seg rundt uten å føle gjør en avstumpet og kynisk. Begynn å føle med hjertet og hodet så kommer kjærligheten.

Anonymkode: 55cf3...ec7

Så voksent sagt da. Hender det noensinne at du får lyst til å knulle, uten å skrive en hel kjærlighetsroman i samme slengen...?

Gjest Sitronvann
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er barnslig? At overvektige kan dra mus som fy eller?

Stolpemarkeringer.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sitronvann skrev:

Stolpemarkeringer.

Sa ikke dette deg noe som helst??

Sitat

kun som en illustrasjon og ikke en dokumentasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...