AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Har bestilt en koffert fra merket: "American Tourister", en plastkoffert. En slik en Noen som har erfaring med den/tåler den mye? Bare noe dritt? Skal kjøpe noen veldig billige kofferter også, til de andre reisende. Så at samsonite har 10 års garanti etc, men jeg har ikke penger til å kjøpe koffert til 3000-4000 kr Anonymkode: 5be17...3e3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Jeg så på den, men endte opp med å kjøpe Asaklitt fra Clas Ohlsson etter at jeg leste en kofferttest på nettet. Clas Ohlsson sin fikk like bra score som American Tourister og koster 4-500 kr mindre. Er fornøyd med Clas Ohlsson sin så langt, har bare brukt den på en tur foreløpig, men har ingen ting å utsette på den. Anonymkode: b6030...f2a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg så på den, men endte opp med å kjøpe Asaklitt fra Clas Ohlsson etter at jeg leste en kofferttest på nettet. Clas Ohlsson sin fikk like bra score som American Tourister og koster 4-500 kr mindre. Er fornøyd med Clas Ohlsson sin så langt, har bare brukt den på en tur foreløpig, men har ingen ting å utsette på den. Anonymkode: b6030...f2a Link? Kofferttest ja, jeg bare så en jeg syntes var fin (har god erfaring med å handle fra Morris tidligere, så satset på at de ikke tar inn billig dritt). Min samboer vil helst bruke lite penger på koffert, han skal bare ha med klær uansett så det er nok ikke så farlig. Anonymkode: 5be17...3e3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link? Kofferttest ja, jeg bare så en jeg syntes var fin (har god erfaring med å handle fra Morris tidligere, så satset på at de ikke tar inn billig dritt). Min samboer vil helst bruke lite penger på koffert, han skal bare ha med klær uansett så det er nok ikke så farlig. Anonymkode: 5be17...3e3 Her er testen. Det står at Asaklitt-kofferten er tung å styre, men det synes ikke jeg at den er. Anonymkode: b6030...f2a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er testen. Det står at Asaklitt-kofferten er tung å styre, men det synes ikke jeg at den er. Anonymkode: b6030...f2a Hehe.. Pluss: Enkel å pakke. Solid inntrykk. Lav pris. Minus: Ruller treigt. Små hjul. Lager litt høy lyd. De måtte virkelig lete der, "ruller treigt, små hjul, lager litt høy lyd". Som om målet på en flyplass er å ha barnevogn-kvalitet på hjulene, og lage minst mulig lyd Alltid like underholdende å lese aftenposten. Men takk for link i hvert fall. Later til at det er en OK koffert. Bortsett fra de små hjulene som lager lyd Anonymkode: 5be17...3e3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Koster den 399 på europris? Anonymkode: 5be17...3e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå