Runnershigh Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg er ferdig på proverakur på 10 dager. På dag 13 fikk jeg blødning, det var på fredag. Fikk ikke mer enn at jeg trengte et truseinnlegget. På lørdag blødde jeg mer. Hvilken dag telles da som første mensturasjonsdag? Har ikke mer blødning i dag, enn at jeg tror siste mensturasjonsdag er i morgen. Har det noen betydning for hvilken dag jeg startet på Femar? Har fått beskjed om å starte på Femar på dag. 5, og ta to tabletter i 5 dager. Er veldig usikker på om jeg skal starte på Femar i morgen eller på onsdag? Er det bedre å stare én dag for tidlig enn én dag for sent? Ser jo at flere starter på dag 3. og 4. Så om jeg teller fredag som første menturasjonsdag, så vil jeg i værst fall starte Femarkur på dag 4, dersom kroppen teller lørdag som 1. mensturasjonsdag. I motsatt tilfelle vil det jo bli at kroppen teller oppstartsdag som dag 6. (om jeg starter på onsdag, og kroppen teller fredag som 1. dag) Jeg skal ta to piller hver dag. Er dette en vanlig enkel dose, eller der det hva folk her på forumet kaller dobbelkur? Er det noen som vet hvorfor leger starter ulike pasienter på ulik tid. Vet at det er individuelle vurderinger, men tenker på bakgrunnen for vurderinger av oppstartsdag. Har f. eks de som starter på dag 3 lengre kur, kortere syklus, eller annet? Et siste spørsmål: hvordan er det i forhold til alkohol undere kuren? Skal på fest, men velger å motstå alkohol dersom det på noen måte kan påvirke negativt. Gynokologen har selvfølgelig tatt ferie, så får ikke ringt og spurt om mine spørsmål. Så jeg spør dere med erfaring het, ettersom jeg er veldig redd for å gjøre noe feil slik at jeg spolerer sjangsen for å få en spire.. På forhånd takk dersom noen kan svare meg!
Runnershigh Skrevet 27. juni 2016 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2016 Ingen med erfaringer de vil dele? Kjenner meg passe desperat etter råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå