Gå til innhold

Bollemus og mamma-mage.. Hva slags bikini passer???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på bikini - jakt, men føler meg ikke vel i en dritt!

Er forsåvidt høy og slank, men har fortsatt mamma-mage og strekkmerker, selv om jeg fødte for 5 år siden..🙈 Og komplekser for den litt slappe rumpa og bollemus..😂 I bikini viser jeg for mye mage, og trusa er enten for liten eller for stor.. Har en badedrakt, men synes den viser for mye bollemus og rumpe..

Har alltid brukt svart bikini/badedrakt, men tenkte å gå for farger denne gangen, da jeg innbiller meg at det tar vekk litt fokus fra kroppen.. Hva slags bikinier bruker dere med komplekser? Vet dere evt. om en bra nettbutikk, med litt annet utvalg enn de vanlig kjede-butikkene?

Anonymkode: b2cd4...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en bikinitruse med litt rysjer på eller et lite "skjørt" på (eller annen pynt på foran) som tar fokuset?

Anonymkode: 1bee6...16a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne sorte (i midten)  med hvit kant øverst, tror jeg kan bli fin på deg

2141312.jpg

Anonymkode: 1bee6...16a

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bollemus, men orker ikke bry meg lengre. Dette er så vanlig, men tabu så dette tenker jeg ikke på i bikini. Hvis du vil skjule magen også burde du kjøpe highwaist truse. Hvis ikke vil jeg anbefale truse med 5-10 cm skjørt på trusen.

jeg håper du går som du er, og er stolt over kroppen din.

Anonymkode: 76c74...2d8

Skrevet

Jeg leter etter high waist bukser men finner ingen som er høye nok. Sloggi har en høy truse med litt blonder på, skulle ønske jeg fant samme modell I bikini.

AnonymBruker
Skrevet

Ellos har endel bikinitruser med høyt liv og forskjellige farger/mønster :-)

Anonymkode: 4510a...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...