Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil smile med eller uten tenner er individuelt,

men har du skikkelig stygge tenner, så smil gjerne med lukket munn :D

Men en annen ting er at om du har høyt tannkjøtt, vær obs på å ikke blotte hele tannkjøttet når du smiler, da ser du ut som en hest som vrinsker! Jeg har en venninne som gjør dette på bilder, hun har alltid samme smilet og det irriterer meg like mye hver gang, hvor mye penere smilet hadde vært om hun viste litt mindre av tannkjøttet... det må da gå an å trene foran speilet?

Hun har pene tenner - men tannkjøttet ødelegger... men jeg kan ikke ta dette opp med henne uten å såre.

Anonymkode: dae3d...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk må da få lov til å bruke de smilet de har. Ett smil er positivt uansett tenner eller tannkjøtt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil smile med eller uten tenner er individuelt,

men har du skikkelig stygge tenner, så smil gjerne med lukket munn :D

Men en annen ting er at om du har høyt tannkjøtt, vær obs på å ikke blotte hele tannkjøttet når du smiler, da ser du ut som en hest som vrinsker! Jeg har en venninne som gjør dette på bilder, hun har alltid samme smilet og det irriterer meg like mye hver gang, hvor mye penere smilet hadde vært om hun viste litt mindre av tannkjøttet... det må da gå an å trene foran speilet?

Hun har pene tenner - men tannkjøttet ødelegger... men jeg kan ikke ta dette opp med henne uten å såre.

Det kan ikke trenes bort

" «Gummy smile» eller på norsk kalt «tannkjøttsmil» betyr at man viser mye tannkjøtt når man smiler. Dette kommer av at man har en overaktiv muskel i overleppen. "

Anonymkode: abccc...a07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det forbehold de med filmstjernetenner å smile med tenna på tørk? Hva syns du om folk som alltid smiler med tenna på tørk?
Hva syns du om folk som aldri viser tennene når de smiler, og holder seg foran munnen når de ler - tenker du da at de kanskje har stygge tenner de ikke tør å vise frem?
Hva med de som aldri smiler, fordi de er redd for rynker? Ser mange som legger ut masse deiebilder på facebook, men 

kun med trutmunn (duckface) - og uten smil... for å optisk få en større munn (et triks er å blåse ut mens du tar bildet, da "blåses" munnen opp og det ser ut som du har fått filler i munnen! - og de smiler ikke, for da vises rynkene.... ahhaha :D alt for å se pen ut hva! 

Kan man trene seg til et vakkert smil? 
Hva med botox, om man smiler skjevt f.eks, kan man få botox på ene siden for å jevne ut?
Og det med høyt tannkjøtt, kan det opereres på noe vis?

Jeg tenker lissom om man vil se "perfekt" ut... sånn a la filmstjernevis.

Og om man har liten munn, kan man sminke den større (leppeblyant utenfor konturene, fylle med leppestift, ha på lipgloss med glans for å gi en optisk effekt av fyldigere munn.,

for mindre munn, concealer rundt munnen og innover, så tegner man med leppeblyant innenfor de naturlige konturene og fyller igjen med leppestift. Ikke bruk gloss - matte lepper ser mindre ut.

For optisk hvitere tenner: Bruk knall rød leppestift.

Flere tips til et vakrere smil? 
Hva syns du er penest, med eller uten tenner? 
Og syns dere det er penest med skikkelig kritthvite blekede tenner, eller er det penest med naturlige, hvite tenner... med et svakt gulskjær?

Eller hva med "te"tenner - mørkegule pga mye kaffe- og tedrikking? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...