Gå til innhold

Jeg har allerede jobbabstinenser!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er 3 dager siden jeg tok ferie, og jeg har ferie i halvannen måned til. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er intet karrieremenneske, men jeg savner allerede barna jeg ser på jobben dag ut og dag inn. Og de andre ansatte. Jeg har ikke egen familie, eller så mange nære venner, så ferier er ikke noe jeg ser frem til. Selv om jeg trives i eget selskap så blir det kjedelig til tider.

Hva skal jeg gjøre i ferien? Jeg har verken økonomi til å reise, eller noen å reise med. Hobbyene mine er ikke så mange.

Jeg får helt noia av tanken på at det er halvannen måned til jobb igjen.

Jeg føler alle andre gleder seg så vanvittig til ferie, derfor føler jeg meg litt ensom.

Anonymkode: 3e68a...afb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

må du ta ut ferie da? kan vel jobbe vist du vil 

Anonymkode: 57c4e...123

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

må du ta ut ferie da? kan vel jobbe vist du vil 

Anonymkode: 57c4e...123

Hvis dette er en skole, så er jo den stengt hele sommeren. Bortsett fra SFO 

Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Hvis dette er en skole, så er jo den stengt hele sommeren. Bortsett fra SFO 

Og noen plasser er SFO også stengt.

Forøvrig tilsier all min erfaring at ferie er noe man fort venner seg til. Gjelder bare å holde ut til hode og kropp har forstått at den skal stresse ned nå.

Skrevet
3 minutter siden, applestories skrev:

Og noen plasser er SFO også stengt.

Forøvrig tilsier all min erfaring at ferie er noe man fort venner seg til. Gjelder bare å holde ut til hode og kropp har forstått at den skal stresse ned nå.

Helt enig 😊 Ferie er bare så deilig

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 3 dager siden jeg tok ferie, og jeg har ferie i halvannen måned til. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er intet karrieremenneske, men jeg savner allerede barna jeg ser på jobben dag ut og dag inn. Og de andre ansatte. Jeg har ikke egen familie, eller så mange nære venner, så ferier er ikke noe jeg ser frem til. Selv om jeg trives i eget selskap så blir det kjedelig til tider.

Hva skal jeg gjøre i ferien? Jeg har verken økonomi til å reise, eller noen å reise med. Hobbyene mine er ikke så mange.

Jeg får helt noia av tanken på at det er halvannen måned til jobb igjen.

Jeg føler alle andre gleder seg så vanvittig til ferie, derfor føler jeg meg litt ensom.

Anonymkode: 3e68a...afb

Jeg er helt lik deg og jeg er student.. Haha! Jeg går rundt og føler jeg bruker så mye tid på ingenting, og når jeg prøver å legge planer så går det ikke på grunn av at alle andre er på ferie. Fikk nettopp ferie fra jobb selv.. :/ Går rundt og er rastløs hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...