kakaoergodt Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg hadde en tegnefilm da jeg var liten som jeg ikke husker hva heter og jeg finner ingenting om den på nettet. Det eneste jeg husker er at det handlet om en frosk som hadde en dressjakke og muligens et lommelur, type 1800-tallsstil. Jeg syns også å huske at han bodde i en sump og måtte ro på en flåte for å komme seg steder. Meget vagt, men det er nok det eneste jeg husker. Jeg kom til å tenke på dette da jeg så Alice Through the Looking Glass, hvor en gammel manns tid er omme ettersom at klokken har sluttet å tikke. Når man ser hvordan han dør er det en frosk som gisper i bakgrunnen som likner bilde jeg har av frosken fra tegnefilmen. Håper dette høres kjent ut for noen! Vil gjerne ha svar ettersom at dette var en av mine favorittfilmer :D
kakaoergodt Skrevet 26. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2016 31 minutter siden, Macro skrev: Muligens feil, men kanskje Det suser i sivet? Ja, det stemmer!!! Tusen takk <3
Isabella82 Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Wind in the willows finnes både og animert og spillefilm...har den selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå