AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Det ble slutt med eks-samboer for snart 2 mnd siden. For snart 3 uker siden omplasserte jeg hunden vår, fordi jeg nå er alene og ikke har tid til og ha henne helt alene, da jeg mener hun fortjener bedre en å sitte i en liten leilighet med meg hvor jeg er borte halve dagen. Men hva gjør man når jeg savner hund, og den eneste jeg vil snakke med det om er eks? Har ingen kontakt med han lenger, forholdet var dritt i slutten, han har vært utro og løyet tidligere, og inderst inne vet jeg at jeg gjorde rett i og gå fra han. Men jeg savner han. Og jeg savner henne mer. For hva har hun gjort meg, stakkars? Er veldig fornøyd med familien som har tatt over henne. Men jeg savner henne så fælt. Går det noen gang over? For meg blir det bare værre med hver dag som går. Anonymkode: 92897...0fe
gangnedsol i elg Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Det er da mange som har hund selv om de er borte halve dagen. Skjønner godt at du savner hunden, men så bra at hunden fikk et godt hjem da! Skaff deg en liten skjødehund eller lignende. Jeg er sikker på at du haddehatt godt av det. Dyr er terapi (og mye annet). ps kanskje dyrebeskyttelsen har noen gamle, utslitte katter som trenger et godt inne-hjem i noen år før de vandrer heden.? (ikke så forpliktende som et ungt dyr) Endret 28. juni 2016 av gangnedsol i elg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå