Gå til innhold

Instagramhjelp..... Fra en dataidiot...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dataidiot så jeg kan ikke få mye om alle disse SoMe greiene.. Men er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får IG til å komme i rekkefølgen bildene er lagt ut istedenfor å komme hulter til bulter?? Irriterenes at det kommer 11 tiner, 43 min, 5 min, 9 timer osv...

Anonymkode: 7ff18...28d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitronvann
Skrevet

Tenker du på feeden med andres bilder? Det kan du ikke endre på. Instagram gjorde nylig en forandring slik at de som er mest populære eller har betalt får bedre plassering i feeden istedenfor kronologisk rekkefølge.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sitronvann skrev:

Tenker du på feeden med andres bilder? Det kan du ikke endre på. Instagram gjorde nylig en forandring slik at de som er mest populære eller har betalt får bedre plassering i feeden istedenfor kronologisk rekkefølge.

Søren klype.. Det var da som bare f... Neida, ikke så farlig, men litt irriterenes.. Jeg likte liksom å ta en gjennomgang på kvelden og få bildene fra dagen.. Jaja, ikke noe å gjøre med det da.. Men takk for svar 👍😃

Gjest Sitronvann
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søren klype.. Det var da som bare f... Neida, ikke så farlig, men litt irriterenes.. Jeg likte liksom å ta en gjennomgang på kvelden og få bildene fra dagen.. Jaja, ikke noe å gjøre med det da.. Men takk for svar 👍😃

Du får fortsatt de du følger opp kronologisk da :)

Forøvrig litt artig å se en som også bruker "søren klype" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...