Gå til innhold

Tisser når jeg hopper på trampoline

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et litt merkelig problem. Jeg tisser når jeg hopper på trampoline, hvis jeg tar i litt og hopper litt høyt så bare mister jeg all kontroll og enten kommer det en liten skvett, eller mer, også hvis jeg ikke må tisse. Jeg er 22 år og ikke født noe barn hvis det er relevant. Hva kan dette komme av, og kan jeg fikse det?

Jeg hoppet mye på trampoline som unge og da skjedde det ikke. Prøvde det igjen for første gang på mange år i sommer, og hver gang ender det opp med at jeg skifte! 

Anonymkode: 948a4...1cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sånn? 

Anonymkode: e8f6c...271

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var yngre(barn), så skjedde det med meg også. Er nok vanlig å miste litt kontroll. Var jeg deg, ville jeg begynt med knipeøvelser nedentil. Det gjør musklene der nede sterkere, og det blir lettere å holde seg i slike situasjoner. Det er lurt å trene å knipe igjen spesielt hvis du planlegger å få barn. En fordel å gjøre det, for å unngå å slite meg lekkasje etter fødsel osv., 

ellers så kan du jo prøve å ikke drikke så mye før du skal hoppe og ta en tur på do. Kanskje du slipper at det lommer så mye hvertfall. Eller om du øver på å knipe litt mens du hopper. Kan hende du lar mister kontroll fordi hoppingen distraherer deg fra å holde igjen 

Anonymkode: 23c4b...f39

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har et litt merkelig problem. Jeg tisser når jeg hopper på trampoline, hvis jeg tar i litt og hopper litt høyt så bare mister jeg all kontroll og enten kommer det en liten skvett, eller mer, også hvis jeg ikke må tisse. Jeg er 22 år og ikke født noe barn hvis det er relevant. Hva kan dette komme av, og kan jeg fikse det?

Jeg hoppet mye på trampoline som unge og da skjedde det ikke. Prøvde det igjen for første gang på mange år i sommer, og hver gang ender det opp med at jeg skifte! 

Anonymkode: 948a4...1cc

Ikke hopp med full blære, gå på do før du hopper :D

Gjør knipeøvelser.

Vurder en annen måte å holde deg i form på -  trodde trampoline bare var for barn? :D (joda, hadde jeg hatt høy hekk hadde jeg og turt å hoppet....)

Anonymkode: b619f...596

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik også, men etter litt hopping så går det seg til. Musklene lærer å stramme når du hopper, knipeøvelser er lurt. Prøver å gjøre minst 10 knip hver dag, men er lett å glemme da

Anonymkode: 24ea9...ca0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...