Gjest Aye Skrevet 26. juni 2016 #1 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg liker ikke denne tiden vi lever i. Alle er bare så sure, stressa, og vil ødelegge for andre. Vanlig med angst, depresjoner og psykisk sykdommer. Alt er bare trist og grått. Jeg skulle levd som sjørøver i den tiden sjørøver herjet. Det var et liv jeg hadde likt. Ikke minst stilen min passer. Nå må folk kommentere alt hvordan folk går kledd. Å ja det er mange jeg kunne tenkt å røve fra!! Men vi lever i den verste tiden. Denne tiden når folk er crazy og yngler i hytt og pine. Blæh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DizzyRonson Skrevet 26. juni 2016 #2 Del Skrevet 26. juni 2016 Skulle vert viking jeg.. Dette pussige samfunnet vi lever i, hvor gutter prøver å være jenter å jentene prøver å være gutter:/ Så sitter alle å syter over att de har 2.5 gram fett på magen... Vi kunne dratt til England og henta oss kvinner og gull aye. Det hadde vært storslått og bardene hadde sunget sanger om oss og røver toktene våre. Det hadde vert livet det. TIL VALHALLA!! o/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Del Skrevet 26. juni 2016 kan jo kjøpe deg en båt og reise i internasjonalt farvann og være pirat der. eller melde deg på sea shepherd de gjør jo mye rart. men ja er feil tid vi lever i Anonymkode: 6b10b...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 26. juni 2016 #4 Del Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, DizzyRonson skrev: Skulle vert viking jeg.. Dette pussige samfunnet vi lever i, hvor gutter prøver å være jenter å jentene prøver å være gutter:/ Så sitter alle å syter over att de har 2.5 gram fett på magen... Vi kunne dratt til England og henta oss kvinner og gull aye. Det hadde vært storslått og bardene hadde sunget sanger om oss og røver toktene våre. Det hadde vert livet det. TIL VALHALLA!! o/ Ikke sant! Et trist samfunn! De syter om alt mulig når det gjelder utseendet og alle klager for de ikke er perfekt. Ja det hadde vert digg! Hadde ikke hatt alle de problemene jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Del Skrevet 26. juni 2016 Dama mi og jeg er enige om at vi er født 50 år for sent. Vi har gått glipp av alt det som var bra av film og musikk, da det skjedde. Virker ikke som de som opplevde det er klar over hvor STORT det var. Bortkastet. Anonymkode: 60183...5e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Del Skrevet 26. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama mi og jeg er enige om at vi er født 50 år for sent. Vi har gått glipp av alt det som var bra av film og musikk, da det skjedde. Virker ikke som de som opplevde det er klar over hvor STORT det var. Bortkastet. Anonymkode: 60183...5e4 Det som er så fint med musikk/film er jo at en kan se/høre på det selv 50 år etter det kom ut... Anonymkode: fc045...473 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Del Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det som er så fint med musikk/film er jo at en kan se/høre på det selv 50 år etter det kom ut... Anonymkode: fc045...473 Du skjønner ingenting. Anonymkode: 60183...5e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 26. juni 2016 #8 Del Skrevet 26. juni 2016 Hadde vært fantastisk å være ung på 50 tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Del Skrevet 26. juni 2016 skulle samlet samen noen folk og bygget en ekte viking landsby og levd som i gamle dager Anonymkode: 6b10b...7d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. juni 2016 #10 Del Skrevet 26. juni 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: skulle samlet samen noen folk og bygget en ekte viking landsby og levd som i gamle dager Anonymkode: 6b10b...7d0 Helt uten internett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, Aye skrev: Jeg skulle levd som sjørøver i den tiden sjørøver herjet. Det var et liv jeg hadde likt. Tviler på det. Et liv som sjørøver var et liv i fattigdom og sult, og kun samvær med andre slitne fattige fyllik menn resten av livet. Et liv som forøvrig var VELDIG KORT! Hollywood filmer er ikke dokumentarer... Anonymkode: e234f...b91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, mångata skrev: Hadde vært fantastisk å være ung på 50 tallet! Å? Feministene har jo sagt at det var så fælt å være kvinne på den tiden jo. Og en feminist ville vel ikke løyet om historien vel? Anonymkode: e234f...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 26. juni 2016 #13 Del Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å? Feministene har jo sagt at det var så fælt å være kvinne på den tiden jo. Og en feminist ville vel ikke løyet om historien vel? Anonymkode: e234f...b91 Det kan hende, men synes folk kledde seg så pent på den tiden! Men så er ikke jeg feminist da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. juni 2016 #14 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, Aye skrev: Jeg liker ikke denne tiden vi lever i. Alle er bare så sure, stressa, og vil ødelegge for andre. Vanlig med angst, depresjoner og psykisk sykdommer. Alt er bare trist og grått. Jeg skulle levd som sjørøver i den tiden sjørøver herjet. Det var et liv jeg hadde likt. Ikke minst stilen min passer. Nå må folk kommentere alt hvordan folk går kledd. Å ja det er mange jeg kunne tenkt å røve fra!! Men vi lever i den verste tiden. Denne tiden når folk er crazy og yngler i hytt og pine. Blæh Alt jeg ser her er en person uten særlig historiekunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 26. juni 2016 #15 Del Skrevet 26. juni 2016 2 timer siden, Aye skrev: Jeg liker ikke denne tiden vi lever i. Alle er bare så sure, stressa, og vil ødelegge for andre. Vanlig med angst, depresjoner og psykisk sykdommer. Alt er bare trist og grått. Jeg skulle levd som sjørøver i den tiden sjørøver herjet. Det var et liv jeg hadde likt. Ikke minst stilen min passer. Nå må folk kommentere alt hvordan folk går kledd. Å ja det er mange jeg kunne tenkt å røve fra!! Men vi lever i den verste tiden. Denne tiden når folk er crazy og yngler i hytt og pine. Blæh Du tror ikke sjørøvere var var sure, stressa og ville ødelegge for andre Ødelegge for andre var jo jobben deres Og alle ynglet i hytt og pine, ikke som om sexlysten var mindre da enn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #16 Del Skrevet 26. juni 2016 42 minutter siden, stan skrev: Helt uten internett? jepp. helt uten moderne dupediter. gjort alt på gamle måten Anonymkode: 6b10b...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 26. juni 2016 #17 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: kan jo kjøpe deg en båt og reise i internasjonalt farvann og være pirat der. eller melde deg på sea shepherd de gjør jo mye rart. men ja er feil tid vi lever i Anonymkode: 6b10b...7d0 Anbefales ikke. Piratene som herjer i visse farvann er troendes til mye av vold og drap. Men ellers kan jeg skjønne ønsket. Vår verden er så oppkonstruert med massekonsumering og hjernevasking. Vi sitter med filmer og internett istedenfor å være blandt mennesker og leve. Selv skulle jeg gjerne levd i flere tidsaldre og scifiverdener, men jeg får gjøre det beste ut av livet der jeg er og lage den spenningen jeg kan få. Dog uten å risikere aliens og sykdommer man før i tiden ville dødd av før man kom til bokstaven å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronvann Skrevet 26. juni 2016 #18 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: skulle samlet samen noen folk og bygget en ekte viking landsby og levd som i gamle dager Anonymkode: 6b10b...7d0 Da måtte absolutt alt blitt laget slik de gjorde dengang. Ikke ett fnugg av moderne tekstiler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 26. juni 2016 #19 Del Skrevet 26. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tviler på det. Et liv som sjørøver var et liv i fattigdom og sult, og kun samvær med andre slitne fattige fyllik menn resten av livet. Et liv som forøvrig var VELDIG KORT! Hollywood filmer er ikke dokumentarer... Anonymkode: e234f...b91 Høres mye bedre ut enn nåtiden. Jeg vet hvordan det var. Likevel skulle jeg ønske jeg levde i den tiden. Som sjørøver. 24 minutter siden, Uhumskheter skrev: Du tror ikke sjørøvere var var sure, stressa og ville ødelegge for andre Ødelegge for andre var jo jobben deres Og alle ynglet i hytt og pine, ikke som om sexlysten var mindre da enn nå. Jo og mange jeg vil ødelegge for. Som fortjener det! Alle ynglet ikke i hytt og pine. Verre nå i 2016. Damene var ikke kun ute etter barn og lurte menn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #20 Del Skrevet 26. juni 2016 36 minutter siden, Sitronvann skrev: Anbefales ikke. Piratene som herjer i visse farvann er troendes til mye av vold og drap. Det var også sjørøverene i seilskute tiden. Anonymkode: e234f...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå