maki Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 er det vanlig at blomsterbutikken tar et depositum, tenke jeg kanskje skulle gå en tur bort til blomsterbutikken senere, men det tar en 2 timer å gå å jeg har ikke fått det nye bankkortet og har null kontanter så er det vanlig så kan jeg vente til jeg får visa kortet og bilen tilbake fra eu kontrol
Cathie Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 hvis du bestiller er det vanlig med depositum, men hos noen er det greit å komme å betale etter noen få dager...
smilepia Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Kanskje du kan ringe butikken først å spørre? Ellers pleier det vel å gå greit dersom du forklarer at du vennter på nytt kort og spør om du heller kan komme inn igjen med depositumet da. -Smilepia-
maki Skrevet 5. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2004 Kanskje du kan ringe butikken først å spørre? Ellers pleier det vel å gå greit dersom du forklarer at du vennter på nytt kort og spør om du heller kan komme inn igjen med depositumet da. -Smilepia- det var en god ide...burde ha tenk på det :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå