Gå til innhold

Helt ærlig: Har du laget en trolletråd her på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær helt ærlige nå, anonym eller ikke. ;) Kan du innrømme at du har laget en trolletråd her?

Anonymkode: 00a0e...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort.

AnonymBruker
Skrevet

JA

Anonymkode: b7fcf...30d

Skrevet

Nope.

Skrevet

Japp, og det var en god tråd med over 250 svar. Jeg var selv en fiktiv person, i en fiktiv situasjon, men temaet var aktuelt og svært sannsynlig. Fikk belyst temaet fra en annen vinkel. Det var ikke så populært her inne, men tror likevel jeg fikk frem et poeng.

Det var ikke onskapsfull trolling, eller trolling for underholdningen sin del. Det var for å diskutere.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JA

Det er absolutt ingenting å være stolt av.

Anonymkode: 97d38...242

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke trolletråd, men har løyet litt/kommet med noen falske detaljer. Som gutten jeg er onkel til sa jeg at jeg var far til. Det at jeg skal bli far nå er sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke trollet.

Men jeg har skrevet anonymt om problemstillingen til venner/kjente. Det er ting jeg har kjent godt til, hvor jeg ikke bare har en side av saken. Fikk nyttige innspill jeg tok med videre til de det gjaldt. :) 

Anonymkode: 84716...a92

Skrevet

Ja, med en tidligere bruker. Ikke noe slemt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns moderatorene burde straffe de som har brutt reglene og trollet

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA

27 minutter siden, Macro skrev:

Japp, og det var en god tråd med over 250 svar. Jeg var selv en fiktiv person, i en fiktiv situasjon, men temaet var aktuelt og svært sannsynlig. Fikk belyst temaet fra en annen vinkel. Det var ikke så populært her inne, men tror likevel jeg fikk frem et poeng.

Det var ikke onskapsfull trolling, eller trolling for underholdningen sin del. Det var for å diskutere.

2 minutter siden, Sly skrev:

Ja, med en tidligere bruker. Ikke noe slemt.

Anonymkode: 154a6...14d

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns moderatorene burde straffe de som har brutt reglene og trollet

Anonymkode: 154a6...14d

Mulig det. Jeg kan peke ut hvilken tråd som er trolling for mod'ene, og jeg tviler på at de vil finne noe galt med den. Ingen ble lurt.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg har lært at alt er trolling på KG. 

Skrevet

Nei jeg har ikke laget trolletråd og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg liker å tro at ingen tråder er trolling og svarer som om de ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke trolle-trådene som stort sett er de mest underholdende trådene her på forumet da?

Så lenge trådene har blitt lagd ordentlig da, ellers ser det jo (selvfølgelig!) helt dust ut...

Anonymkode: 720fb...e61

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Nei, har aldri lagt trolle tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Ja er par ganger men jeg er visst ikke så flink på akkurat det. :fnise:  tar denne som anonym jeg. 

Anonymkode: 89052...512

Skrevet
Den 27.6.2016 at 10.24, AnonymBruker skrev:

Er det ikke trolle-trådene som stort sett er de mest underholdende trådene her på forumet da?

Så lenge trådene har blitt lagd ordentlig da, ellers ser det jo (selvfølgelig!) helt dust ut...

Er tilbøyelig til å være enig!

Jeg har ambisjoner om at jeg i hvert fall én gang før jeg går ut av KG med pensjon (hvis den fremdeles eksisterer da) skal greie å produsere en trolle-tråd. Og da skal jeg skrive som Zenobia.

Foreløpig er jeg visst altfor lite trollete av meg :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Trolleri Trollera Fallera!

AnonymBruker
Skrevet

Nei men jeg har lurt på ting også har jeg skrevet som om det gjaldt meg.

Anonymkode: 56f74...e20

AnonymBruker
Skrevet
Den 27.6.2016 at 10.24, AnonymBruker skrev:

Eksempler på gode/morsomme trolletråder var Pet sine. 

Nå var det jo heller ikke særlig tvil om at det var morsomt tull, som utviklet seg til å bli meget underholdende humor. :laugh:

Anonymkode: 97d38...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...