Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En hører jo at man snakker sant på fylla, men jeg vet jo ikke helt om det stemmer.....

På fredag så var jeg med en kompis, han ble med meg hjem og sov over. Det endte med at vi rotet litt, men vi hadde ikke sex. Han sa flere ganger da "du er så fin" og lignende. Tror dere han virkelig mente dette? Eller tror dere han sa det for å øke sjansen for sex? Det virket ikke som han var skuffet over at vi ikke hadde sex, da vi snakket om at det ville jo gjerne være litt rart siden vi er venner. 

Anonymkode: bc5af...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe noen av delene. Man sier bare tull når man drikker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han sa det nok for å øke sjansene for sine, men det betyr ikke at han ikke mente det.

Man snakker ikke mer sant på fylla. Ofte tror jeg man heller lettere kan juge fordi man har mindre hemninger.. 

Anonymkode: ce867...a6c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg også på. En jeg kjenner sa til meg, når han hadde drukket, at han hadde vært forelsket i meg. Han sa også at han er glad i meg. Det var lenge siden vi hadde sett hverandre, og jeg ble litt overrasket over det han sa. Og tenkte kanskje det var fylla som pratet, eller om han bare der og da ville prøve å sjekke meg opp. Selv sier jeg ikke ting jeg ikke mener i fylla. Men er ikke så sikker på andre mennesker på det feltet.

Anonymkode: 2771f...57d

Skrevet

Jeg sier ting jeg ikke mener å si, ikke ting jeg ikke mener.

Men nå er det så sjelden jeg er "på fylla" at jeg er ikke sikker på hva jeg ville sagt om jeg plutselig befant meg der :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. En jeg kjenner sa til meg, når han hadde drukket, at han hadde vært forelsket i meg. Han sa også at han er glad i meg. Det var lenge siden vi hadde sett hverandre, og jeg ble litt overrasket over det han sa. Og tenkte kanskje det var fylla som pratet, eller om han bare der og da ville prøve å sjekke meg opp. Selv sier jeg ikke ting jeg ikke mener i fylla. Men er ikke så sikker på andre mennesker på det feltet.

Ofte blir følelser veldig mye sterkere i fylla. Så det kan feks være at han likte deg litt, men i fylla blir det til forelskelse. Fins også gutter som vet at jenter smelter når de får høre at de har følelser for dem, og sier dette når de sjekker. 

Men det kan jo selvfølgelig også være at alkoholen gjorde at han endelig turte å fortelle deg det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt ting på fylla som jeg trodde der og da at jeg mente/følte- og når jeg har våknet dagen etterpå tenker at jeg overdrev noe voldsomt eller at jeg ikke mener/føler det jeg sa i det hele tatt :sprettoy: Tror det er sånn for mange. Man skal nok ta det folk sier i fylla med en klype salt. 

• Liker 9
Gjest Jessica
Skrevet

Jeg juger som bare det i fylla:fnise: Godt det skjer svært sjeldent 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Jessica skrev:

Jeg juger som bare det i fylla:fnise: Godt det skjer svært sjeldent 

:laugh: Det har jeg også gjort enkelte ganger. Neste dag så har jeg ikke skjønt hvor det kom fra engang :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prater veldig mye tull i fylla. 

Anonymkode: c4610...5c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte blir følelser veldig mye sterkere i fylla. Så det kan feks være at han likte deg litt, men i fylla blir det til forelskelse. Fins også gutter som vet at jenter smelter når de får høre at de har følelser for dem, og sier dette når de sjekker. 

Men det kan jo selvfølgelig også være at alkoholen gjorde at han endelig turte å fortelle deg det. 

God jeg ikke ga han full respons da. ;) Men jeg liker han.

Gjest Jessica
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Det har jeg også gjort enkelte ganger. Neste dag så har jeg ikke skjønt hvor det kom fra engang :fnise:

:klappe: vi er bare så kule at vi må juge da :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Personlig elsker jeg alle i min nærhet når jeg er full. Her overøses alle, uansett kjønn og reaksjon, med nusser og varme ord. 

Er fortsatt glade i de i edru tilstand men ikke så voldsomt :P 

Anonymkode: fe76c...4d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan overdrive i fylla, og jeg overdriver iallefall sånne ting (altså komplimenter i senga). 

Man blir jo gjerne litt ekstra amorøs også i fylla, har en tendens til å smøre litt vel tjukt på, hehe. 

Men høres ut som han synes du er fin altså =)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Personlig elsker jeg alle i min nærhet når jeg er full. Her overøses alle, uansett kjønn og reaksjon, med nusser og varme ord. 

Er fortsatt glade i de i edru tilstand men ikke så voldsomt :P 

Relasjon

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror vi får passe på å gi komplimenter når vi er edrue, så det ikke oppstår slike potensielle misforståelser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følelser kan bli litt sterkere når man er full, ja. Og hjernen blir litt rotete så man sier av og til litt feil i forhold til det man tenker.

Anonymkode: 913de...3e8

Gjest Sitronvann
Skrevet

Jeg stoler ikke på noe babbel som kommer fra rusede mennesker. Altfor ofte er det bare jug for å oppnå noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Sitronvann skrev:

Jeg stoler ikke på noe babbel som kommer fra rusede mennesker. Altfor ofte er det bare jug for å oppnå noe.

Du lever opp til navnet ditt, Lemon.

Gjest Sitronvann
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lever opp til navnet ditt, Lemon.

Sitronvann takk.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...