ajarRun Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er tom for shampo og gidder ikke kjøre til butikken. Er det noe annet jeg kan bruke?
Forundret.. Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Jeg ville bare brukt vann og spylt godt gjennom flere ganger. Du kan bruke eplesidereddik hvis du har, spyl godt for det lukter men det renser. Ellers Google litt.
Maleficenta Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 2 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg er tom for shampo og gidder ikke kjøre til butikken. Er det noe annet jeg kan bruke? Har hørt at sitronsaft skal være bra? Det blekner håret da men
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 4 minutter siden, stan skrev: Annen såpe? Zalo? Annen såpe kan gå greit, evt dusjsåpe. Zalo blir altfor sterkt 2 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg er tom for shampo og gidder ikke kjøre til butikken. Er det noe annet jeg kan bruke? Balsammetoden? Anonymkode: 8ceb1...fdf
ajarRun Skrevet 26. juni 2016 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Annen såpe kan gå greit, evt dusjsåpe. Zalo blir altfor sterkt Balsammetoden? Anonymkode: 8ceb1...fdf Jeg har aldri i mitt liv eid en flaske balsam.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 2 timer siden, amativeReflection skrev: Jeg er tom for shampo og gidder ikke kjøre til butikken. Er det noe annet jeg kan bruke? Du kan iallfall bruke ØL som skyllemiddel på håret ditt , da blir det så fint og blankt atte Anonymkode: 8ceb1...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Håndsåpe som står på vasken funker fin til nødsfall. Har selv brukt det noen ganger da jeg står i dusjen med vått hår og oppdager at det er tomt for shampo. Ellers kan du bruke zalo, eller grønnsåpe. Men jeg stemmer for kroppssåpe eller håndsåpe. Anonymkode: 4b34a...d5b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg har aldri i mitt liv eid en flaske balsam. Å? Da har du nok veldig bra hår, ettersom du ikke trenger balsam. Hvilken sjampo bruker du vanligvis? Anonymkode: 8ceb1...fdf
ajarRun Skrevet 26. juni 2016 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Å? Da har du nok veldig bra hår, ettersom du ikke trenger balsam. Hvilken sjampo bruker du vanligvis? Anonymkode: 8ceb1...fdf Det kommer an på hvor jeg dusjer, eventuelt hva som står nærmest i hyllen på butikken når jeg handler. I det siste har jeg brukt First Price sin, den virker helt OK. Har en grønn og en svart jeg vanligvis bruker, aner ikke hva de heter. Den ene er litt mintaktig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Det kommer an på hvor jeg dusjer, eventuelt hva som står nærmest i hyllen på butikken når jeg handler. I det siste har jeg brukt First Price sin, den virker helt OK. Har en grønn og en svart jeg vanligvis bruker, aner ikke hva de heter. Den ene er litt mintaktig. Takk for svar! Anonymkode: 8ceb1...fdf
DizzyRonson Skrevet 26. juni 2016 #13 Skrevet 26. juni 2016 Bakepulver tar iallfall gjenstridig svettelukt. Har aldri prøvd I håret. Bestemora mi bruker noen ganger mel for å vaske fett hår.. har ikke prøvd det heller:/ hva med å bare drite I å vaske håret idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå