Gå til innhold

Erfaringer med å avstå fra sex før seriøst forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder litt på med en akkurat nå. Vi har rotet litt, men ikke gått så langt som å fullføre et samleie. Jeg har datet i 2 år nå, og jeg har begynt å bli rimelig lei av å ha datet flere i lengre perioder hvor vi også har hatt sex. Jeg har hele veien vært klar på at jeg er ute etter noe seriøst. Men så har jeg blitt "dumpet" før det har blitt til noe seriøst. Jeg føler meg da brukt. Det er gjerne litt feil å bruke ordet "brukt", for jeg var jo med på det selv, men likevel sitter jeg igjen med en kjip følelse av at de ville knulle/flørte med meg frem til de fant en bedre jente. Jeg har også avstått fra sex en stund mens vi har datet, da jeg ikke synes noe om sex etter kun noen få dates. 

Så nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal avstå helt fra sex frem til det evt. utvikler seg til noe seriøst. Samtidig synes jeg det er litt teit, fordi at har jeg lyst, så har jeg lyst. Men det fucker tankene mine når jeg sitter igjen med en kjip følelse. 

Hvilke erfaringer har dere med dette? Hvordan reagerte han du holdt på med? Jeg vil jo ikke avstå helt fra kos, men jeg synes det holder med kyssing og litt berøring. Og selvsagt vil jeg jo opplyse om dette, da har han jo også muligheten til å trekke seg med en gang om han kun er ute etter "gøy". Men hvordan kan jeg fortelle han det på en ok måte? Jeg vil ikke virke kjip heller, og jeg vil heller ikke at han evt forhaster seg og vil noe seriøst, for så å avvise senere. 

Jeg tenker også generelt fremover dersom jeg dater andre også, for jeg vet jo selvsagt ikke om det blir oss to. 

Anonymkode: b4abb...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at uansett om du venter på at du skal inn i et forhold til å ha sex, så kan du fortsatt møte på de som venter den tiden, blir sammen, knuller deg litt, også bare drar de videre, for dem er det jo bare ord.

Jeg tror det blir vanskelig å skille hvem som er ute etter sex bare og noe mer, kanskje ekteskap før sex er tingen for deg? :P

Skrevet

Jeg ventet med det som nå er kjæresten min i 5 mnd fra vi traff hverandre. Jeg var ganske klar på at jeg ville vente og dette godtok han! :) Vi rota litt og holdt på, men som du selv sier, utførte aldri et samleie før jeg tok det opp! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun positive opplevelser med dette. Merker jo fort om en fyr vil gjøre ting utenom å ha sex. Når man finner på ting, snakker og blir kjent får man jo et helt annet forhold til en person kontra ved å møte de en gang og så ha sex. Du er selvfølgelig ikke garantert at det ikke kan skje, men jeg mener sjansene blir mindre når de faktisk bruker tid på å bli kjent med deg. Venter alltid med sex og det kommer jeg til å fortsette med.

Anonymkode: 12201...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om du venter i månedsvis, og så viser det seg at han er skikkelig dårlig i senga?

Anonymkode: c5c4d...334

Gjest Vevila
Skrevet
Den 27.6.2016 at 12.20, AnonymBruker skrev:

Hva om du venter i månedsvis, og så viser det seg at han er skikkelig dårlig i senga?

Anonymkode: c5c4d...334

Da jobber man med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...