Gå til innhold

Textilbutikker


Mirella

Anbefalte innlegg

Jeg liker å sy på maskin; gardiner,duker,div. interiør-ting og klær. Interiør-stoffer finnes i haugevis å få tak i.Men stoffer til å sy klær av er det litt værre med.

:cry:

Er det noen som har noen tips om hvor man kan få tak i beklednings-stoffer via postordre eller internet??? Jeg bor desværre langt fra byer hvor slike butikker er vanlig. Stoff & Stil har jo en del,men jeg er interessert i flere muligheter!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoff&Stil har jeg brukt lenge, men jeg kunne tenke meg litt andre stoffer også!!

Noen flere som har tips????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:D Jeg bor selvsagt i utkant-strøk sidens jeg spør etter POSTORDRE-FIRMA eller INTERNETT-BUTIKK!!!!! :wink: Men jeg tar gjerne mot tips om vanlige butikker som fører beklednings-stoffer,uansett hvor di måtte ligge i landet!!!! Det hender jo man reiser imellom....... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig!!!!!!! STOFF og STIL i Drammen er butikken som har et godt utvalg, forskjellig kvalitet og ikke minst en grei pris.

Har handlet litt der og hittil har jeg vært fornøyd.

Til og med silkestoffet jeg sydde kjole av, var prima. Dere vil ikke tro det jeg nå forteller, men jeg var uheldig å søle fett og vin på kjolen.

Da jeg kom hjem smurte jeg Zalo på flekkene, la kjole i en plastpose til dagen etter.

Jeg var fortvilt og tenkte at skitt............jeg prøver vaskemaskinen.

På 40 grader ble flekkene bort og kjolen like fin. Det eneste jeg måtte gjøre etterpå, var å dampe over noen sømmer. Ikke en eneste krøll ellers.

Bare litt reklame :blunke:

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sydama

Jeg bor også i "distriktet" (Finnmark), og handler stoff når jeg er i Oslo-området. Lillestrøm har en god butikk i Kirkegata (husker ikke hva den heter - se gule sider), og Oslo har flere gode stoffbutikker i gangavstand fra sentrum. Prøv noen av innvandrerbutikkene på Grønland hvis du er ute etter silke og glitter til en ok pris! Gule sider er en god guide. Lykke til. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heter den butikken i kirkegata. Den ligger ikke langt fra stasjonen.

Innvandrerbutikkene har mye forskjellig stoff - mange av dem har (veldig billige) ullstoffer. Noen har også bomullsstoffer. Sultan tekstil syns jeg er veldig bra - ligger i en sidegate til youngstorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...