AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg lurer på om dere har mye treningstøy og er det spesielle merker dere kan anbefale. Hva er lurt å investere litt i. Ønsker tips og erfaringer.Jeg har timeglassfasong og er litt kraftig så gjerne tips fra likesinnede. Anonymkode: b2a74...e7e
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Hei! Jeg har ikke så mye treningstøy selv, bare en treningstights og jakke fra Kari Traa. De er jeg i tillegg veldig fornøyd med. Ser du ikke har fått noen andre svar, så kanskje du også kan forsøke å spørre i underforumet "klær, sko og mote"? Anonymkode: 6dc88...732
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Jeg trener en god del, som regel minst 10 timer i uken. Jeg har også timeglassfasong, med mye rumpe for å si det slik. Jeg foretrekker faktisk å kjøpe treningstøyet mitt på h&m. De fungerer akkurat like godt som de dyre merkene, men er mye, mye, mye billigere. Jeg har fått 2xu i julegave, brukt den 4-5 ganger, og så gitt den til fretex, og heller brukt h&m tightsen min til 1/10 av prisen. Anonymkode: 7d52f...822
Gjest Nanne70 Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Må si meg enig med AB over her - er mest fornøyd med treningstøyet mitt fra H&M Har prøvd mange dyre merker også, men synes ikke de er merkbart bedre.
JHF Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 For tightser er jeg mest fornøyd med Gavelo, We are Fit og Under Armour. Fantastisk passform.
Pikeliten Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er fornøyd med tightser fra både Nike, Adidas, HM. Jeg har også tøy fra nevnte merker som jeg ikke er fornøyd med. For meg handler det om å finne noen som er høye nok i livet og som har strammemuligheter. Noen tightser funker til styrke, noen til jogging og noen til gåturer. Ta en runde i prøverommet, sitt ned et par ganger og liksom virkelig prøv litt før du bestemmer deg . De mest gjennomsiktige tightsene jeg ser er 2XU og Kari Traa. T-skjorter og topper varierer så mye at her må man bare finne sine favoritter. Jeg liker best t-skjorter som er en blanding av bomull og tekniske materialer, synes de sitter penest på kroppen min uten å klistre seg inntil.
Nana Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Du er veldig heldig som har timeglassfasong. 2xu blir fort gjennomsiktig bak, så det er et tips å unngå akkurat det merket. Nike har tights i litt tykkere stoff, så de ville jeg ha prøvd
Ananas. Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er veldig fornøyd med shape-tightsene fra Rönisch med høyt liv. På overkroppen er det egentlig akkurat det samme, men bruker treningsbh fra Shock Absorber, og kommer aldri, aldri til å bytte merke. De er helt fantastiske. Nå vet jeg ikke hva du mener med "kraftig", det varierer jo veldig om dagen. Jeg er normalvektig + 2-3 kg, så er ikke sikkert tipsene mine er så mye verdt, men har F-cup og behov for solid støtte, i tillegg til lår jeg helst ikke vil at skal disse når jeg trener. Mine "must haves" i treningsgarderoben er en god lang tights, en god capritights, et par kortermede treningstopper (en t-skjorte og en singlet) og to langermede, en helt enkel og en litt tykkere med høy hals, og en vann- og vindtett løpejakke. I tillegg må jeg ha to par joggesko og et par innetreningssko. Det er det jeg "må" ha for å både løpe i all slags vær (vinterløping krever litt mer, så det har jeg ikke listet opp) og å trene på studio, men det baller jo fort på seg, så jeg har et høyere antall av de ulike tingene enn jeg beskriver her.
Gjest SuperSonic Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 Jeg kjøper mye tights fra Frank shorter og tskjorte fra nike. God stretch i tøyet og større størrelse enn hva lappen sier. KT feks er jo så liten i størrelsen
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Anonym bruker som foretrekker h&m her: Et unntak: sportsbh-er. Selv om jeg har liten byste, er billig-sportsbh'ene ubrukelige til løping/aktivitet som innebærer hopp og sprett etter bare 3-4 vask. Jeg har prøvd billig-sportsbh'er fra både hm, lindex, cubus, nike, etc, men nå brukes de kun til styrketrening, hvor jeg ikke har behov for noe særlig støtte, og de fungerer hovedsaklig som svetteoppsamlere.. Jeg sverger til Casall på bh-fronten. De holder i åresvis Anonymkode: 7d52f...822
BlendaSensitive Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 Kjøper mitt på Kapp Ahl, thights og t-skjorter. Stor rumpe her, smal midje og mye pupp. Bh kjøper jeg fra skikkelige bh-forretninger, da min størrelse er uvanlig. (70J)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå