Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2004 #1 Del Skrevet 5. november 2004 Det ble nettopp stilt spørsmål om det var umoralsk å date fler samtidig. Nå lurer jeg på om dere syns det er umoralsk å date samtidig som man har en elsker/fucking friend? Jeg syns faktisk ikke det er så ok at man har ett seksuelt forhold til en samtidig som man dater og prøver å bli kjente med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. november 2004 #2 Del Skrevet 5. november 2004 Hvis det er slik, så kunne jo denne elskeren like gjerne vært en kjæreste? Poenget med en elsker er vel nettopp at denne ikke er en kjæreste? Og da har man vel heller ikke slike moralske forpliktelser? Hvis man ligger med flere er det jo en annen sak, og der har man vel forskjellige grenser for hva som er akseptabelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Hvis jeg ikke tar så mye feil, så er den vanlige moralen at du kan gjøre hva du vil så lenge du ikke har uttrykt med rene ord at du har lovt noe til noen andre. Kjør på. Eller kanskje det ikke er så ok? Jeg hadde ikke følt meg "prioritert" hvis jeg hadde noe på gang med en fyr som hadde en såkalt "pulevenninne"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karova Skrevet 5. november 2004 #4 Del Skrevet 5. november 2004 Dersom jeg hadde møtt en mann, fått en veldig god tone, og det var veldig opplagt at dette kunne være grunnlag for et forhold - så hadde han vært fullstendig uaktuell dersom han ikke på dette tidspunktet avsluttet forholdet til elskerinnen sin. Det er slik jeg hadde gjort det, og det er det som er riktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. november 2004 #5 Del Skrevet 6. november 2004 Det er jo egentlig ganske enkelt? Hvis det begynner å bli alvor med en av datene er det på tide å avvikle elskerforholdet. Altså når man forelsker seg og det blir klart at man skal prøve seg som par med daten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. november 2004 #6 Del Skrevet 10. november 2004 syns det er helt ok jeg. kan jo ikke stoppe opp hele verden til fordel for en som det faktisk aldri kan bli noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelp Skrevet 10. november 2004 #7 Del Skrevet 10. november 2004 Hm, ikke lett det her nei. Jeg har en elsker som jeg nok har blitt altfor glad i, men jeg vet at han ikke vil ha noe forhold på dette tidspunktet siden han akkurat har kommet ut av et langt et. Først tenkte jeg å kutte kontakten med han fordi det var sårende, men det er jo umulig fordi jeg liker han, så det eneste jeg kan gjøre er å se han en gang i uka og så date andre menn. Men nå har jeg møtt en berømt/rik mann, og det begynner å bli innmari vanskelig liksom. Han ville at jeg skulle sove over etter første daten!!! SKal ut på date nr. 2 i helga, og jeg vet at han kommer til å forvente sex, men jeg føler som om jeg er utro mot elskeren....., noe som jo ikke er sant, sikkert bare en følelse jeg får fordi jeg er glad i ham. Anyway, enough moaning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei takk til status-menn Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 Men nå har jeg møtt en berømt/rik mann. Hun må bare si det liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 Det er ikke rart det blir vanskelig for folk. En mann her og tre der... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 11. november 2004 #10 Del Skrevet 11. november 2004 Hun må bare si det liksom.... fint med gullgravere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. november 2004 #11 Del Skrevet 11. november 2004 fint med gullgravere Hva er det du ler av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #12 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har blitt fortalt at han jeg dater har en elsker som han fortsatt treffer. Jeg og han møtes for ca en og en halv månede siden og det var noe der med engang. Jeg ble utrolig skuffa da jeg hørte at de treftes fortsatt. Det er jo følelser mellom de på ett eller annet plan. Jeg vil helst ha en som har helt blanke ark. Som bare tenker på meg. Jeg vil ikke ha delt oppmerksomhet. Det er absolutt en gnist mellom oss og kjempebra humor men nå er jeg veldig i tvil. Tror faktisk jeg har bestemt meg for å droppe fyren fordi jeg gidder ikke være en av to damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå