AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 En mann må føle seg ganske "kvinnelig" for å i det hele tatt lage bruker på KVINNEguiden. Har også lagt merke til at mennene her på KG er mer sutrete og og klager mer enn normale menn. Hva tenker dere? Anonymkode: b48dc...ecc
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er ekstremt tilbakestående og har intelligens som en amøbe men feminin er jeg ikke.
Larsern Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann må føle seg ganske "kvinnelig" for å i det hele tatt lage bruker på KVINNEguiden. Har også lagt merke til at mennene her på KG er mer sutrete og og klager mer enn normale menn. Hva tenker dere? Anonymkode: b48dc...ecc Du spør om mennene her er mer feminine/Kvinnelige og poengterer at de er mer sutrete og klager mer enn normale(?) menn? Du mener vel ikke at kvinner er sutrete og klagete?
Gothminister Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann må føle seg ganske "kvinnelig" for å i det hele tatt lage bruker på KVINNEguiden. Har også lagt merke til at mennene her på KG er mer sutrete og og klager mer enn normale menn. Hva tenker dere? Anonymkode: b48dc...ecc Er vel strengt talt stort sett kvinnene som sutrer her på KG. Tror ellers jeg ikke er spesielt feminin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå