AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg synes det er veldig gøy å skremme folk. Type: "bø-skremming", altså så de skvetter. Spessielt når man ser på skrekkfilmer og sånn hehe Det er jo gøyest å gjøre på de som får en reaksjon da, litt mer enn bare sånn hoh du skremte meg. MEN hva synes skvetne folk om dette? Er det gøy for dere og, irriterende eller bare slemt gjort? Er det en bra måte å flørte på? Anonymkode: c9de7...245
Hactar Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 (endret) Jeg hater det. Duger ikke som flørting for meg. Mulig jeg er for gammel til å se sjarmen, men for meg er det bare skikkelig infantil oppførsel. Noe fireåringen min holder på med. Han er imidlertid tilgitt, siden "barnslig" er jobbeskrivelsen hans. Endret 26. juni 2016 av Hactar 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 he he. har det moro sånn selv. er spesielt gøy på natta når man er på telt tur Anonymkode: 47aea...0b1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ ordet.. eller orde. Hva fader jeg kan ikke Norsk!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Syns folk som deiver med sånt er irriterende og plagsomme. Anonymkode: 933d1...330 4
Gjest marizz Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er sånn person som skvetter hele tiden, og kan bli skikkelig sint på folk som skremmer meg. Samtidig synes jeg det er latterlig gøy å skremme andre selv Barnslig og plagsomt er det, så jeg vet ikke helt hva jeg mener om det. Viktig å passe på hvem du skremmer da, at du ikke utløser et angstanfall, hjerteinfarkt osv.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Jeg tenker barnslig som en annen skriver. Regner med du er 12 år eller rundt der. Da kan det jo hende det er flørtete. Anonymkode: 25e96...52f 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #11 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er snart 17 haha Mange som sier det er barnslig, men bare for å nevne det: det er ikke sånn 10 ganger på at en skrekkfilm, og seff en film vi ser sammen (gjerne i en gruppe.) Reaksjonene the vanligvis sånn HVIS du gjør det igjen (insert drepende blikk) etterfulgt av smil og latter, jeg hadde skjønt det hvis noen absolutt ikke ville. Har ikke brukt det så mye som flørting, det var bare et spørsmål. Anonymkode: c9de7...245
helloAdele Skrevet 26. juni 2016 #12 Skrevet 26. juni 2016 Oi mange negative her :O Er jeg virkelig den eneste som ikke har noe i mot at folk "bø-skremmer" meg? Tror til og med jeg liker det litt, (at andre ler av reaksjonen min likson, spessielt gutter), tror det kan ha noe å gjøre med at jeg er suvmissive. Så for meg kunne det fungert som flørting. Når det skal sies så merkes det på meg at jeg liker det da. Jeg kan "slå" (ikke hardt liksom men u know) og være skikkelit pissed, men jeg smiler mens jeg sier det hvis du skjønner? Sånn "vil-ikke-smile-men-klarer-ikke-la-være", haha.
Saphyria Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 Det er greit om det skjer ein sjelden gang i blant liksom, når muligheten viser seg og fristelsen er for mye til å motstå, men om det skjer gang på gang og det er den samme idioten som gjør det heile tiden, så blir det forbanna irriterende ganske raskt. Eg håper i det minste "skremmeren" har vett nok til å la være å gjøre sånt om de får beskjed om å gi faen. Hadde du gjort noe sånt mot meg gjentatte ganger (særlig om det fortsatte etter at eg hadde sagt i fra), så hadde du nok endt opp med litt smerter, for eg hadde garantert klart å gi deg ein velplassert albue. Det ville selvfølgelig vært eit... uheldig... uhell... du veit, siden eg hadde blitt suuuperskremt og ikkje kunne kontrollere min reaksjon Skremming som flørting, er det seriøst noe som skal funke? Er det noen som har fått seg kjæreste ved å skremme motparten og si bø eit par ganger? Eg kan ikkje si annet enn at eg syns det er irriterende og barnslig, men eg er ikkje 12 lenger heller, så eg har sikkert vokst fra sjarmen.
NumberSix Skrevet 27. juni 2016 #15 Skrevet 27. juni 2016 Barnslig og teit. Hadde nok ikke invitert deg til filmkvelder flere ganger dersom du holder på sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #16 Skrevet 27. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er veldig gøy å skremme folk. Type: "bø-skremming", altså så de skvetter. Spessielt når man ser på skrekkfilmer og sånn hehe Det er jo gøyest å gjøre på de som får en reaksjon da, litt mer enn bare sånn hoh du skremte meg. MEN hva synes skvetne folk om dette? Er det gøy for dere og, irriterende eller bare slemt gjort? Er det en bra måte å flørte på? Anonymkode: c9de7...245 Slem? Tjah, hvis du skremmer din gamle bestemor så hun får hjerteinfarkt så. Barnslig? JA! Hvor gammel er ts? Anonymkode: 9fb6b...70f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #17 Skrevet 27. juni 2016 Jeg er veldig skvetten av meg. Vi ler litt av det på jobb, jeg kan jo ikke akkurat be folk gå med kubjeller rundt halsen. En av de andre synes tydeligvis det er litt leit at jeg hopper for ingenting, så han pleier å plystre mens han går i gangen så jeg hører han før han står i døråpningen.. Det er ikke godt å ha det sånn, men jeg tåler det jo fordi det ikke er så mye å gjøre med saken. Jeg hadde blitt møkksur hvis noen gikk inn for å skremme meg, det er ikke morsomt i andre sammenhenger enn hvor man leker borte-bøøø med småtroll. Anonymkode: 3313c...770
Gjest Tom/Loki Skrevet 27. juni 2016 #18 Skrevet 27. juni 2016 Jeg er ikke lett skremt, så jeg hadde bare sett dumt på deg. Det er ikke morsomt bare barnslig og teit.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #19 Skrevet 27. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Slem? Tjah, hvis du skremmer din gamle bestemor så hun får hjerteinfarkt så. Barnslig? JA! Hvor gammel er ts? Anonymkode: 9fb6b...70f Snart 17 Anonymkode: c9de7...245
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #20 Skrevet 27. juni 2016 Blir mer skremt at folk tar på skulderen min, når jeg er dypt konsentrert. Bø er jo bare teit.. Anonymkode: 24589...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå