AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Hvis man legger ut noen greier til salgs hos finn.no Hvor lang tid tar det vanligvis før annonsene faktisk blir lagt ut? Anonymkode: f47ec...9af
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: med en gang Anonymkode: 68f9f...2b9 Det står at de administrator-folkene (eller hva det nå heter) skal sjekke annonsen, før den kan legges ut.... men etter kanskje tjue eller tretti minutter har annonsene fremdeles ikke blitt lagt ut. Anonymkode: f47ec...9af
Frida Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 Den blir sjekket først, men det tar vanligvis ikke mange minuttene.
Sirah Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Det er søndag kveld. Det er sikkert begrenset hvor mange de har på jobb nå...
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står at de administrator-folkene (eller hva det nå heter) skal sjekke annonsen, før den kan legges ut.... men etter kanskje tjue eller tretti minutter har annonsene fremdeles ikke blitt lagt ut. Anonymkode: f47ec...9af ok. trodde det gikk med en gang som før i tiden, men da har de vel endret litt på rutinene sine. burde uansett ikke ta lang tid Anonymkode: 68f9f...2b9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 ja ja, kanskje dem bare hadde ekstra mye å gjøre i kveld... Anonymkode: f47ec...9af
Forundret.. Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Har tatt max noen min når jeg har lagt ut annonnser. Det kommer kanskje ann på hva en skal selge..?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Har tatt max noen min når jeg har lagt ut annonnser. Det kommer kanskje ann på hva en skal selge..? Hva er isåfall forskjellen? Hva slags ting kan muligens dra ut, før det blir publisert? Anonymkode: f47ec...9af
Forundret.. Skrevet 26. juni 2016 #10 Skrevet 26. juni 2016 Har ingen anelse men jeg har solgt instrumenter, møbler, klær og leker osv og det har ikke tatt lang tid før de er blitt godkjent.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #11 Skrevet 27. juni 2016 Finn.no har vært trøblete siste døgnet. Sikkert derfor det tar litt tid. Har aldri venta mer enn fem minutter selv. Og jeg bruker de mye både privat og profesjonelt. Anonymkode: 00faf...45b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man legger ut noen greier til salgs hos finn.no Hvor lang tid tar det vanligvis før annonsene faktisk blir lagt ut? Anonymkode: f47ec...9af Der har vært og er problemer på finn både i går kveld, i natt og ser sånn ut som om der er tekniske problemer også nå. Jeg trodde feilen lå hos meg men etter noen timer hadde jeg flere like annonser ute. Annonsene går igjennom selv om du ikke finner dem igjen. Hvis du nå i det hele tatt kommer inn på finn.no? Anonymkode: 282b7...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå