Forundret.. Skrevet 27. juni 2016 #21 Skrevet 27. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke bankID på mobil? Anonymkode: 480ca...a96 Hehe, nei.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 Den Monday, June 27, 2016 at 11.01, super-s skrev: Jeg pakker alltid aaalt for mye klær når jeg reiser, og bruker ikke halvparten engang. Jeg skal reise en uke til et sydenland i år, og jeg tenker å ta med 3 kjoler (kanskje en finkjole i tillegg), 5 topper, 2 shortser, 2 bikinier, 2 par lette sko, 1 bukse, 8 truser, 5 par sokker. I tillegg reiser jeg i joggebukse/hettegenser/cardigan og converse. Jeg regner med at det faktisk blir altfor mye. I tillegg kommer toalettsaker/sminke, medisiner, håndkle osv. da. Men når jeg har pakket såpass har det blitt brukt. Anonymkode: 1c898...ccb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #23 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har kun vært på 4 - dagers ferier med ungene og jeg har nesten alltid sitter igjen med for lite tøy. Pga uhell eller søl. Anonymkode: 1c898...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå