Gå til innhold

Noen med jenter på 5 og 7 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ska sende gave til 2 jenter i USA, som fyler 5 og 7. Får ikke pratet med de før, dermed ikke spurt hva de ønsker seg...Jeg har virkelig ingen anelse....Bamser har de vel vokst fra vel???;) Hva interesserer deres 5 og 7 åringer?

Tusen takk

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Barbiedokker er vel en sikker vinner?

Lego, click-its, babydukker, søte smykker...

Skrevet

Min 7 åring har følgende favoritter for tiden: Bratz dukker, Polly Pocket, Diddline, Tegne med gelepenner, GBA er jo stort. Dette var det jeg kom på i farten. "Jenteting" er populært, egentlig enkle å kjøpe til i den aldersgruppen.

Skrevet

pynte ting, som smykker, strikker og farget lebepomade

Skrevet

Jeg hadde kjøpt noen stilige puslespill m fex troll på.

Skrevet

Lillesøstra mi på 5år er en skikkelig jente-jente og ELSKER barbie-dukker med laaangt hår og glitterkjoler.

Hun har også fått dilla på øredobber (fordi hun fikk hull i ørene tidligere iår)

Skrevet

Vindusmaling er en flott ide, og koster dessuten ikke allverden å sende da det ikke veier så mye...

Gjest LoisLane
Skrevet
Vindusmaling

Kan være greit å sjekke med foreldrene først? Jeg vil ikke ha vindusmaling i mitt hus...

Gjest LoisLane
Skrevet

Og forresten, spør du i lekebutikken, har de ganske bra peiling.

Skrevet

Kan være greit å sjekke med foreldrene først? Jeg vil ikke ha vindusmaling i mitt hus...

Hvorfor ikke?

Det er jo ikke sånn at man maler i vei vinduene om det er det du ser for deg. Man maler på en plastfolie og lar det tørke der. Resultatet kan ganske enkelt settes på og taes av vinduene når og hvor du vil og så ofte du vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har jente på 6 år, og jenter i den alderen er veldig lette å finne på ting til! "Jenteting" har blitt nevnt, og det er kjempepopulært. Det kan være alt fra Barbie- og Bratzdokker, "My little pony" til hårstrikker, hårspenner, barnesminke, belter, smykker og stæsj, en søt topp, morsomt undertøy osv. :heiajente:

Jeg liker også å gi bort f.eks. hobbyting der de kan lage noe selv, f.eks. glassmaling som ble nevnt, etc.

Skrevet

Har kjøpt julegaver til alle småjentene nå. Kom over "armbånd" som du kunne tre på bokstaver. Ble skikkelig stilig. Bokstavene kunne du få med forskjellige farger og glitter og annen stæsj på. En sikker vinner for små jåler. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...