Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd i 4 år

Vi har prøvd nå I 4 år og har mistet og mistet(4ganger), Vært hos gynekologer både privat og på sykehuset. Alt av tester er tatt, og alt er normalt uten om mannen som har litt lav sæd kvalitet. Nå har jeg Vært på kanten til å gi opp lenge, mannen er nærmest lei av å "prøve" for det blir det presset om å ha samleie når eggløsning er på gang. Skulle nå hatt mensen 23/06 og alltid Vært presis.nå har jeg hatt mens smerter siden mensen skulle komme, men I dag kom det brun utflod og kjenner nipler er vonde og brystet ømme. Natt til 24 våknet jeg med smerter i bekkenet og måtte kaste opp, Men prøvd å lese opp og ned på alt av forum og tørr ikke øke forventningene til at det kan være noe her. Noen som har opplevd lignende? Testet hver dag siden den 23/06, men alle testene er negative til nå.
Hilsen en fortvilet og desperat meg☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe lignende, men har lyst til å ønske deg lykke til, og si at jeg håper dette ender med en positiv test :)

Har dere fått/vurdert assistert befruktning? Siden du har blitt gravid 4 ganger, vet dere jo at det går, men den litt lave sædkvaliteten er kanskje årsaken til at det tar lang tid. Ved IVF/ICSI får sæden hjelp til å komme fram til/inn i egget. Vi har samme testresultater som dere, og har fått beskjed om at vi blir henvist videre til slik behandling dersom det ikke skjer noe av seg selv på ett år.

• Liker 2
Skrevet

Takk☺ vi har jo Vært på sykehuset. Men siden jeg klarer å bli gravid innimellom er det ikke mye dem kunne gjøre fikk jeg beskjed. Vurderer å reise til Danmark å betale for insiminering. Har også celle endringer, og dem har en gang tidligere fjernet del av livmortappen, må mulig inn å fjerne resten. Men det vil jeg ikke gjøre Før jeg evt kan gå gravid engang til først, da en nr 2 er så sterkt ønskelig. Har en sønnen på 8 fra Før så er jo ikke barnløs. Skal ta ny celleprøve om 2 mnd og da kommer dommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...