Gjest Aye Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Hvorfor må noen være så idioter? Ikke skyll på fylla. Vi er andre som er dritings også som likevel ikke må lage kvalme! Så hva feiler det sånne folk? Er de ute etter oppmerksomhet? Hater de andre mennesker og må ødelegge for de? I går/natt var jeg og en venn ute. Vi gikk inn på et utested. Jeg kler meg alltid pent når jeg går ut, bruker litt eyenliner for det er tøft og min stil (ikke homsete eller feminint) og går som oftest med en hatt. Elsker å gå med hatt. Ei dame likte det hun så (regner jeg med?) og blunket til meg så jeg gikk nå bort til henne. Vi var begge litt fulle. Vi pratet, danset litt og jeg spanderte drinker på henne. Plutselig kommer det en jævel unge bort til meg (ca 18 år siden han fikk komme inn på det utestedet) som trodde han var noe og var vel sjalu for jeg satt med denne pene dama som sikkert han ville ha. Den fulle drittungen kommer å dytter meg overende og spør meg hvem jeg tror jeg er. Hvorfor jeg ikke drar på homsefest i stedet sånn at jeg kan pelle meg ut derfra. Jeg reiser meg opp og går oppi trynet på han og spør hva problemet er. Kompisen min prøver å skille oss, men drittungen slår til han i fjeset så han begynner å blør kraftig fra nesa. Jeg blir så forbanna og spytter på idioten og da slår han til meg i magen. Jeg skal til å angripe tilbake for jeg ble så forbanna og vil bare banke han til han ikke klarer å gå. Jeg kjente jeg kokte av sinne, men heldigvis kom vaktene å stoppet oss. Vi ble begge kastet ut. Så ikke mer til hun dama for den jævelungen ødela alt. Hvorfor får sånne drittunger lov å gå på byen? Kanskje han var myndig, men han oppførte seg og så ut som en 15-16 åring. Har så lyst å anmelde idioten men det blir jo uansett henlagt som vanlig! Lurer på hvordan han der er blitt oppdratt! Kan ikke idioter som angriper andre, lage kvalme og ikke kan oppføre seg i fylla bli utestengt fra alle utesteder for alltid? Faen altså! Har til og med vondt i magen enda etter han slo, og kompisen min har vond nese kun pga han ungen skulle leke tøff, og var sjalu på meg/oss.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 3 timer siden, Aye skrev: I går/natt var jeg og en venn ute. Vi gikk inn på et utested. Jeg kler meg alltid pent når jeg går ut, bruker litt eyenliner for det er tøft og min stil (ikke homsete eller feminint) og går som oftest med en hatt. Elsker å gå med hatt. Mystery, er det deg? Og jo det er homsete. Anonymkode: 5bf5d...a8f 8
Gjest Aye Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mystery, er det deg? Og jo det er homsete. Anonymkode: 5bf5d...a8f Nei jeg går aldri med pels.
Saphyria Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Oooh, menn med eyeliner, fucking hell, det er så sexy på riktig fyr, gjerne med svartlakkerte negler også. Anyway, drittguttunger på den alderen der skal alltid tøffe seg, både med og uten alkohol involvert, og han brukte vel de få hjernecellene som var aktive til å komme fram til konklusjonen om at den dama garantert ville bli super imponert og våt mellom beina dersom han kunne vise hvor tøff og maskulin han var ved å være stygg i kjeften og voldelig mot den som allerede holdt interessen hennes. Synd du ikkje fikk banket dritten ut av han. 1
Gjest Aye Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 7 timer siden, TheNordTroll skrev: Oooh, menn med eyeliner, fucking hell, det er så sexy på riktig fyr, gjerne med svartlakkerte negler også. Anyway, drittguttunger på den alderen der skal alltid tøffe seg, både med og uten alkohol involvert, og han brukte vel de få hjernecellene som var aktive til å komme fram til konklusjonen om at den dama garantert ville bli super imponert og våt mellom beina dersom han kunne vise hvor tøff og maskulin han var ved å være stygg i kjeften og voldelig mot den som allerede holdt interessen hennes. Synd du ikkje fikk banket dritten ut av han. Ikke sant. Det er hverken homsete eller feminint. Ikke eyenliner som gjør folk feminine, for jeg er LAAAAAANGT i fra feminin for å si det sånn. Ja det er så irriterende med sånne guttunger!! Tror de kan ta alle som er eldre enn seg. Jaja meg kan de ikke ta. De får bare mye verre igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Først og fremst vil jeg si at Eye-liner var vanlig på gutter på 80-tallet, og det var nesten ingen som hevet et øyebryn over det, og folk burde være like tolerante i dag som de var for 30 år siden. Det at han brukte det som en unnskyldning for å starte bråk var bare idiotisk. Men, du gikk opp i ansiktet hans for å høre hva problemet var - kunne du valgt å gjøre det på en annen måte som ikke fikk situasjonen til å eskalere? Kunne du for eksempel forholdt deg rolig, kontaktet vaktene, gitt beskjed om at han skapte kvalm, og bedt dem snakke med ham? Han startet det, noe han ikke burde gjort. Men du fulgte opp, noe du heller ikke burde gjort. Å besvare idioti med idioti blir bare dumt. To feil blir ikke en rett. Anonymkode: c29ae...189 3
Gjest Aye Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst vil jeg si at Eye-liner var vanlig på gutter på 80-tallet, og det var nesten ingen som hevet et øyebryn over det, og folk burde være like tolerante i dag som de var for 30 år siden. Det at han brukte det som en unnskyldning for å starte bråk var bare idiotisk. Men, du gikk opp i ansiktet hans for å høre hva problemet var - kunne du valgt å gjøre det på en annen måte som ikke fikk situasjonen til å eskalere? Kunne du for eksempel forholdt deg rolig, kontaktet vaktene, gitt beskjed om at han skapte kvalm, og bedt dem snakke med ham? Han startet det, noe han ikke burde gjort. Men du fulgte opp, noe du heller ikke burde gjort. Å besvare idioti med idioti blir bare dumt. To feil blir ikke en rett. Anonymkode: c29ae...189 Jeg kunne nok det, men ble så forbannet. Ikke rart sånne guttunger som må tøffe seg og lage bråk alltid er uten damer på byen og sliter med å få kontakt med de.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Enig med AB over her. Han oppførte seg ikke bra, men du håndterte situasjonen veldig dårlig. Anonymkode: 908e2...e4c 1
Summers Skrevet 27. juni 2016 #9 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Kjipt, men det greieste er vel at du holder deg unna 18-årssteder. Her jeg bor er det alltid bråk på 18-årsstedene. Du er 26? år. Da kan du jo gå på bedre utesteder? Endret 27. juni 2016 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #10 Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, Aye skrev: Jeg kunne nok det, men ble så forbannet. Ikke rart sånne guttunger som må tøffe seg og lage bråk alltid er uten damer på byen og sliter med å få kontakt med de. Der har du svaret ditt. Han også 'ble nok bare så forbanna', gudene vite av hva (kanskje at du satt med ei pen dame, kanskje at du brukte eyeliner, hvem vet), men det summer ned i det samme hos dere begge; manglende impulskontroll å evne til å agere på en rolig måte, samt muligens noe aggresjonisshues? Deg og kompisen din kunne løst dette helt anderledes selv. Forøvrig er jeg enig i at det er mange idioter på byen, fatter ikke hva som får mennesker til å skjelle, smelle, spytte, slå å dytte til andre når man i utgangspunktet skal hygge seg? Anonymkode: 56ab0...869 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #11 Skrevet 27. juni 2016 12 minutter siden, Aye skrev: Jeg kunne nok det, men ble så forbannet. Ikke rart sånne guttunger som må tøffe seg og lage bråk alltid er uten damer på byen og sliter med å få kontakt med de. At du ble forbannet forstår jeg godt. Det hadde jeg også blitt. Men så er det det med impulskontroll da. Det å møte provokasjoner med iskald overbærenhet og rasjonelle handlinger. Det er noe av det som skiller voksne fra hormonelle tenåringer. Anonymkode: c29ae...189
Saphyria Skrevet 27. juni 2016 #12 Skrevet 27. juni 2016 Syns du håndterte det greit eg (bare synd du og kompisen din ble slått), om drittsekken er frekk i kjeften, så gidder man vel faen ikkje å forsøke å godsnakke med han eller stikke for å hente vaktene pga litt skitpreik - du regnet vel heller ikkje akkurat med at idioten kom til å bli voldelig. Og personlig hadde eg ikkje akkurat blitt særlig imponert om eit mannfolk eg viste interesse for gjorde det, selv om eg ikkje nødvendigvis er for slåssing og vold heller. At det endte med å provosere han er jo dumt, han burde heller løpt unna med halen mellom beina, som ein god liten snørrvalp. Unggutter kan være digg eye candy, men mangler litt under topplokket til tider, særlig når alkohol eller sterkere stoffer er involvert.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 Menn som bruker eyeliner og spytter som først form for angrep i en slosskamp..... ehh nei det er neste ikke homo.. Det er homo. Anonymkode: 25ddb...1cb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Først og fremst vil jeg si at Eye-liner var vanlig på gutter på 80-tallet, og det var nesten ingen som hevet et øyebryn over det, og folk burde være like tolerante i dag som de var for 30 år siden. Det at han brukte det som en unnskyldning for å starte bråk var bare idiotisk. Men, du gikk opp i ansiktet hans for å høre hva problemet var - kunne du valgt å gjøre det på en annen måte som ikke fikk situasjonen til å eskalere? Kunne du for eksempel forholdt deg rolig, kontaktet vaktene, gitt beskjed om at han skapte kvalm, og bedt dem snakke med ham? Han startet det, noe han ikke burde gjort. Men du fulgte opp, noe du heller ikke burde gjort. Å besvare idioti med idioti blir bare dumt. To feil blir ikke en rett. Anonymkode: c29ae...189 Gutter fikk også juling på åttitallet for å bruke eyeliner. Anonymkode: 25ddb...1cb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #15 Skrevet 27. juni 2016 21 timer siden, Aye skrev: Nei jeg går aldri med pels. Det er ikke pels. Anonymkode: 75445...7ad
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #16 Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gutter fikk også juling på åttitallet for å bruke eyeliner. Anonymkode: 25ddb...1cb Ok? Hvor da? Ikke i Oslo, Bærum og Vestfold i hvert fall. Med forbilder som Depeche Mode, U2, The Clash, The Cure, Modern Talking, Kizz, Helix var det like vanlig med øyesminke i alle grupper fra radikale punkere, rockere, til sosser og konservative "pappagutter", som det var å gå uten. Anonymkode: c29ae...189
Gjest Sitronvann Skrevet 27. juni 2016 #17 Skrevet 27. juni 2016 Det må bli slutt på å påstå at eyeliner er homo. Han var dust, og du taklet situasjonen dårlig. Men, gå dit igjen. Tipper hun er der flere ganger. Og neste gang, uansett hvor, tilkaller du vakter først.
Gjest Aye Skrevet 27. juni 2016 #18 Skrevet 27. juni 2016 4 timer siden, Summers skrev: Kjipt, men det greieste er vel at du holder deg unna 18-årssteder. Her jeg bor er det alltid bråk på 18-årsstedene. Du er 26? år. Da kan du jo gå på bedre utesteder? Ja går sjelden på utesteder som er 18 års grense nettopp pga guttunger som leker tøffe på sånne steder. Er innom av og til. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn som bruker eyeliner og spytter som først form for angrep i en slosskamp..... ehh nei det er neste ikke homo.. Det er homo. Anonymkode: 25ddb...1cb Bedre å spytte enn å slå han rett i trynet vel? Selv om jeg ikke hadde angret på det. Skulle helt drinken min over han, men den ville jeg ha selv. Nei eyenliner er ikke homo. Har ikke sett så mange homofile med eyenliner faktisk. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke pels. Anonymkode: 75445...7ad Samme hva. Ikke den type hatt jeg bruker. Ser alt for varm ut!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #19 Skrevet 28. juni 2016 hørest ut som et morsomt show..Anonymkode: 13c06...2d4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #20 Skrevet 28. juni 2016 boy george er det deg? Anonymkode: 13c06...2d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå