Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at noen plutselig begynner å dele flere dusin artikler, og skrive "tusen" innlegg i uka? Personen jeg kjenner oppdaterte siden sin med en og annen status tidligere, noe som var ganske greit. En periode hvor det var ganske grei flyt mellom hver gang et innlegg ble postet, og det som ble skrevet eller delt, var også helt ok i forhold til allmenn interesse.

Nå derimot, deles det artikler og skrives innlegg i hytt og pine, hvor hele greia for meg fremstår som krampaktig og utelukkende for å få oppmerksomhet. Bytte av profilbilde er også noe som har foregått relativt hyppig de siste månedene, hvor personen også har "likt" sitt eget bilde opptil flere ganger. Alt det vedkommende skriver eller deler, skal fremlegges på en så "hellig og vis" måte som mulig at man blir helt matt.

Anonymkode: ceab4...072

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjul dem fra news feeden din.

Anonymkode: a1daa...2c8

• Liker 3
Gjest Enhorning
Skrevet

Ingenting stanser dem fra å poste slik de selv ønsker på siden sin. Du kan alltids velge å ikke lenger følge dem. Det vil ikke fjerne dem fra vennelisten, men du slipper å få oppdateringene deres på din vegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror plutselig stor aktivitet på FB, kan bety at noen kanskje ikke har det så bra og flykter litt fra virkeligheten. Går sikkert over like fort. 

Anonymkode: 28abc...85a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk oversharingstråden hvis du ønsker å dele underholdningen. Slutt å følge henne eller slett henne fra Facebook dersom det er et reellt problem for deg. 

Problem solved. 

Anonymkode: 3e9ee...a62

• Liker 1
Skrevet

Han eller henne er vel bare mer politisk interessert enn deg? Jeg på min side undres mer over hvorfor du forventer at alle skal være like?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje personen som gjør dette ikke har det så bra for tiden? De fleste jeg vet om som holder på sånn er enten arbeidsløse og/ eller har ikke så mange venner. Virker på en måte som de har all sosial kontakt på denne måten og skjønner tydeligvis ikke at folk blir irriterte til slutt.

Anonymkode: 91bf0...cf4

AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Høres jo ut som en voldsom personlighetsendring.

Kanskje vedkommende er blitt psykotisk? Det medfører gjerne den typen oppførsel du her beskriver.

Opplever du at personen har endret seg, evt. blitt litt skrullete på andre måter?

Anonymkode: 519c6...8a4

Skrevet

Akkurat det samme med nybakte mødre som ellers ikke har gitt så mye pip fra seg tidligere. Med engang ungen er ute så blir newsfeeden oversvømt av oppdateringer om ALT ungen foretar seg. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje personen som gjør dette ikke har det så bra for tiden? De fleste jeg vet om som holder på sånn er enten arbeidsløse og/ eller har ikke så mange venner. Virker på en måte som de har all sosial kontakt på denne måten og skjønner tydeligvis ikke at folk blir irriterte til slutt.

Dette er som en gjengivelse av hvorfor jeg ikke er på fjesboka. Det er unormalt å være opptatt av politikk? Hva faen? Måtte fjesboka lide samme skjebne som Englands EU-medlemskap.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg slapper av/kjeder meg, henger jeg gjerne på fb eller KG. Syns ikke sosiale medier er galt, men man bør ha et liv utenom facebook eller andre sosiale medier. Høres jo veldig stusselig ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...