AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #1 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er en 32 år gammel mann som sliter med at all interesse og sexlyst ovenfor kvinner er død. Det er ikke slik at jeg ikke har hatt sex, eller hatt lyst på sex. Ikke for å skryte, men jeg har et sted mellom 20-30 sexpartnere, noe jeg anser som normalt for en mann i min alder. Jeg er heller ikke impotent. Men noe har skjedd i de siste mnd. Jeg trenger ikke onanere, jeg blir ikke kåt. Det må sies at jeg mediterer mye, og jeg jobber endel. Jeg prøver holde meg i aktivtet også. Det jeg ikke forstår er hvordan jeg har den tomme følelsen i meg når jeg møter en dame jeg eventuelt skulle vært seksuelt tiltrukket av. Det er som om at all begær eller lyster har forsvunnet. Det gjelder ikke bare det seksuelle, men også materielle og lyster jeg har i hverdagen: Jeg er heller ikke deprimert, om det skulle være noe andre tenker på. For jeg har aldri vært lykkeligere enn nå. Noen innspill? Jeg vil jo gjerne være kåt og pule. Det er jo digg. Anonymkode: 17f98...3be
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #2 Skrevet 26. juni 2016 20-30 partnere og 32 år er MYE. Har du elsker noen av de egentlig? Du høres jo ut som en mannlig hore Anonymkode: e6989...38e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #3 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 20-30 partnere og 32 år er MYE. Har du elsker noen av de egentlig? Du høres jo ut som en mannlig hore Anonymkode: e6989...38e Nå var jeg ikke interessert i å høre hvor skitten jeg er, eller hvorofr jeg har gjort som jeg har gjort. Men siden jeg var 16, nemlig 16 år siden, så har jeg hatt mellom 1-2 sex partnere i året. Jaggu for en hore jeg er. Har du noen innspill på det andre jeg skrev eller? Anonymkode: 17f98...3be 1
applestories Skrevet 26. juni 2016 #4 Skrevet 26. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er som om at all begær eller lyster har forsvunnet. Det gjelder ikke bare det seksuelle, men også materielle og lyster jeg har i hverdagen: Jeg er heller ikke deprimert, om det skulle være noe andre tenker på. For jeg har aldri vært lykkeligere enn nå. Jeg er ikke helt sikker på om jeg har lyst å skrive noe, for du svarte ikke så hyggelig når h*n før meg kommenterte. (og ja, jeg så hva vedkommende skrev, men det er jo du som spør om råd her) Men, for å svare. Jeg får ikke helt de setningene jeg siterte over her til å stemme. Alt av begjær og lyst har forsvunnet, men du har aldri vært lykkeligere. Hvordan vet du at du er lykkelig?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: 20-30 partnere og 32 år er MYE. Har du elsker noen av de egentlig? Du høres jo ut som en mannlig hore Anonymkode: e6989...38e Jeg vil påstå det er et ganske så vanlig antall. Er du missunlig fordi det ikke er så mange som har villet hatt sex med deg opp igjennom? Anonymkode: ed50f...650
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 8 minutter siden, applestories skrev: Jeg er ikke helt sikker på om jeg har lyst å skrive noe, for du svarte ikke så hyggelig når h*n før meg kommenterte. (og ja, jeg så hva vedkommende skrev, men det er jo du som spør om råd her) Men, for å svare. Jeg får ikke helt de setningene jeg siterte over her til å stemme. Alt av begjær og lyst har forsvunnet, men du har aldri vært lykkeligere. Hvordan vet du at du er lykkelig? Det er nettopp det jeg også stusset over til å begynne med. At hvordan kan jeg være lykkelig når begjær, og den indre drivkraften etter å ha ting, altså det at jeg tiden strever etter å oppfylle mine behov, har opphørt? Men så går det opp for meg at fra jeg står opp, til jeg legger meg, så har jeg ikke en eneste vond tanke i mitt hjerte. Jeg forholder meg til alt med knusende ro. Jeg stresser ikke lenger, jeg bryr meg ikke om problemer på samme måte, jeg har for å si det litt rart, nådd et nytt nivå i mitt indre sjeleliv. Jeg har vært igjennom mye rart i mitt liv, og kan med hånden på hjertet si, at dette er det mest stabile og lykkelige jeg har vært noensinne. Men kåtskapen og interessen for kvinner er forduftet. Det bekymrer meg jo, for jeg vil jo gjerne finne meg en søt dame. Jeg vil jo gjerne ha lyst på sex. Men alt har forduftet over natten. Anonymkode: 17f98...3be
applestories Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært igjennom mye rart i mitt liv, og kan med hånden på hjertet si, at dette er det mest stabile og lykkelige jeg har vært noensinne. Men kåtskapen og interessen for kvinner er forduftet. Det bekymrer meg jo, for jeg vil jo gjerne finne meg en søt dame. Jeg vil jo gjerne ha lyst på sex. Men alt har forduftet over natten. Jeg regner med at noe av stabiliteten forsvinner dersom det kommer kvinner inn i bildet, det er kanskje på grunn av manglende kvinnelige bekjentskaper (av mangel på bedre ord) at du opplever livet som mer stabilt nå? Det virker jo litt som at ting går bra, det er rolig - eller stabilt - men du føler deg ikke helt komfortabel med det. Det virker jo litt rart at interessen for sex skal forsvinne helt plutselig. Hadde du vært stresset eller lignende hadde det jo vært naturlig. Kanskje du har meditert den bort. Jeg kan egentlig bare sammenligne dette med hvordan jeg føler det ovenfor sukker. Jeg har alltid lyst på sukker, stort sett. Så av og til har jeg perioder der jeg ikke har det. Der er sjokolade. Jeg har lyst på sjokolade, jeg har alltid lyst på sjokolade. Men så plutselig har jeg ikke lyst på det over lengre tid. Jeg skjønner ikke hvorfor, det er som om hjernen og kroppen ikke helt samarbeider, for er det en ting jeg vet om meg selv, er det at jeg vil ha sjokolade. Men noe sier bare nei. Jeg får liksom en helt tom følelse inni meg for jeg skjønner ikke hva som skjer. Mennesker ønsker jo sukker, det er helt naturlig. Litt satt på spissen her, men den tomme følelsen når følelser man alltid har forsvinner, den er litt rar. "Hva gjør jeg nå", liksom. Vi kvinner er nok litt mer vant til at sexlysten forsvinner, p-piller har ofte den bivirkningen, men det er ikke noen god følelse. Og hadde man sterk sexdrift til å begynne med føles det helt fremmed, som om en del av personligheten er forsvunnet. Håper det er som med sukker for deg, for den lysten kommer ihvertfall alltid tilbake.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Jeg er dame, og har det på samme måte som deg TS. Det er en befrielse å være kvitt begjæret etter ting, sex, penger, osv. Den lykken du føler er nok veldig ekte, og kommer av et nytt nivå i ditt sjelsliv. Bare husk noe så elementært som Sokrates lignelse om begjæret som en krukke med hull i. Desto mer du fyller i den, jo mer renner ut. Man ender bare med å fylle på, og fylle på i det uendelige. Virkelig indre ro får man ikke, før man temmer begjæret. Anonymkode: 3f056...31a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå